Project GS450h F-sport

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Huib maak je niet druk.. Zal wel goed zitten maar als het goed is gaat ie nog wat zakken... Met je grotere wielen zal het wel ten goede komen...

Bedankt. Hij zal inderdaad opnieuw uitgelijnd gaan worden na installatie van de 20', ik zal melden dat een eventuele camber correctie dan meegenomen moet worden.

Na installatie van de 20'' noemt Hube toch? Of ben ik abuis?

Succes Hube, na je flirt met de RX gap lijkt dit me een gewenst vooruitzicht :rulez:

Hahaha, SUV to lowrider :) Ja natuurlijk wordt hij pas weer uitgelijnd na installatie van de 20'. Ik heb het idee dat de uitlijning nu ook wel goed zit. Hoe dan ook, wanneer de 20' erop zitten is mijn plaatje compleet.

Wat ik wel merk is dat ik bij het instappen en uitstappen moet wennen aan het hoogteverschil.

Dat is inmiddels de leeftijd Hube. Het heeft ook best lang geduurd voordat je auto is gezakt. :xp

verlaging ziet er goed uit! ben benieuwd naar het totaal plaatje straks met velgen.

Bedankt Phaebo. Ik zal de foto's direct plaatsen wanneer ze eronder zitten.

Maar de dagen dat er wel sneeuw lag en het hier en daar glad was een must !

LOL, ja zeker wel, ik ben een voorstander voor verplichte van winterbanden, ook voor diegene die denken dat dit niet zo nodig is !

maar we glijden af, terug naar Hube z'n bolide :relaxed:

Verlaging staat de GS goed :rulez:....ben benieuwd hoe de nieuwe velgen straks gaan staan :P:P:P

Wij ook...

images8TUQ8JCY.jpg