Project GS450h F-sport

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Oeh, gaaf hoor... Heb je al rubber? Het mooie weer is begonnen.. Dus ze kunnen er onder :p

Ik zie het er nog niet helemaal aan af, maar misschien als het plaatje compleet is en alles onder de auto zit.

Ik zie het er nog niet helemaal aan af, maar misschien als het plaatje compleet is en alles onder de auto zit.
Ik hoop dat ze een beetje orgineel (OEM voor de doorgewinterde) gaan ogen.
Wat gps zegt.. Ik moet het totaal plaatje zien.

Het totaal plaatje maak ik mij niet echt druk om: Lexus_GS_02_001.jpg
Lexus_GS_02_004.jpg

Dat gaat er gewoon lekker dik uitzien.

Laatst bewerkt:
Tnx jongens!

13 juni :) Of we moeten elkaar eerder nog tegenkomen.

Oeh, gaaf hoor... Heb je al rubber? Het mooie weer is begonnen.. Dus ze kunnen er onder :p
Rubber moet nog arriveren. De wielen komen 1 april eronder. Ik kreeg deze foto vandaag als teaser via de e-mail binnen.

Goed idee. Ik zal eens kijken wat er mogelijk is.

Is bijna een must met nieuwe velgen en anders doe je het nooit meer of te laat. Zoveel makkelijker nu je ze nog los hebt en hanteerbaar. Zal je een hoop schoonmaakellende besparen !

10nhp8o.jpg

Onder de auto een stuk beter Hube! Tis nu meer de nadruk op sportief ipv klassiek, maar dat is logisch.

Gefeliciteerd nog ermee, dat vergat ik te zeggen hierboven.
smirk.png

GPS-10 Bedankt!

GWS Bedankt. ik zal ook even kijken. Ik heb zelf de velgen niet, ze liggen bij het bandenbedrijf. Maar wellicht kunnen zij dat doen.

Succes ! En als je ze morgen binnenstebuiten gemonteerd terugvindt denk nog eens aan de datum :xp

Ik had de velgen met dit weer nog niet eens laten monteren haha. Auto is egt mega nice. DE slee van et forum haha.
Op de meet ga ik hem eens grondig bekijken.
En met die vossen wielen kan het niet fout gaan.

Ik vergeet die niet, ben er helemaal klaar voor :) Het monteren moet een keertje gebeuren. Het is niet alsof de hele zomer mooi weer is :) Dit weer zorgt wel voor mooie foto's aan het water straks :)

succes vandaag !
ik weet hoe het is om na zo een lange tijd eindelijk de looks te veranderen :D
wij verwachten zoals gebruikelijk een foto bom ! :photo: