maar ik dacht dat er voor jouw auto nog geen coils waren toch ?
ja coilovers zijn in vele manieren te verstellen , zelfs camber
maar om nu al over te stappen na deze uitgaven zou ik nog niet doen , de veren zijn speciaal gemaakt voor jouw type auto dus zou goed moeten zijn ,
het zit hem in de ET waarde van de velgen , afdraaien een optie ? ik ben even zijn naam kwijt maar op de vorige meeting stond er een IS met op maat gedraaide velgen , mrruben dacht ik
ik zou voor de bumper stops gaan , eibach heeft ze
en wat GWS al zei , je hebt ze nu ook je maximale veerweg word nu verkort wat je met normaal rijden niet merkt , alleen als je met 140 een kuil pakt
maar het beste advies is om naar een specialist te gaan , je wilt niet dat als je van een afrit ga en daar zit toevallig een kuil dat je de bumpstop raakt en zo de auto in onbalans krijgt met een slip partij als gevolg
zie het maar zo , je bent wel de enige met deze vette setup in NL !! en dat vergt wat pioniers werk