Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Hoi Hube: Superbak! Gefeliciteerd. Echt geweldig!! Ook prachtfoto's
Zit je wat lager met je RS-R dan origineel verwacht ? Mag toch aannemen dat Karelsen niet je bump stops gekort hebben om een maximaal effect te creeeren ? Hoort niet bij RS-R. Idd vervangen en nieuwe poging.Met de heatgun is de plastic behuizing van de wielkasten wat ingedrukt. Er is nog amper rubbing. Soms hoor je dat hij achter nog iets raakt als je hard over een hobbel in de snelweg gaat (140+).
Een optie daarvoor is zgn bumpstoppers. Iemand daar ervaring mee?
De Bridgestones S001 zijn erg goed, superveel grip. Een nadeel is dat deze mijn inziens iets meer geluid produceren dan de Michelins.
Nja...volgens mij was daar al wat vrees over uitgesproken, maar het suckt wel natuurlijk..Ik zit inderdaad iets lager dan verwacht met de RSR veren.
Is nog geen sprake van. Je moet eerst weten waar het precies rubt. De spatborden hebben een gebogen vorm, dus het zal erom spannen of ze nog net dat stukje plastic plat kunnen f?hnen.Je gehele plastic behuizing achter weghalen met alle nadelen van dien (sneller corrosie) of alles eraf en RS-R vervangen door coils ?
Maakt zeker wel verschil. Misschien niet tijdens normaal rijden, maar met een dergelijk heuvel en dan neerkomen kun je dat gewicht vermenigvuldigen.2 x 85kg op de achterbank aan passagiers extra hoeft niet zo heel veel verschil te maken.
Das mooi, dan kun je ze eraan houden ook :thumbsup:Die roepen nog steeds behuizing iets aanpassen, klaar.