Project GS450h F-sport

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Hube

inderdaad, zoveel klachten, maar lexus doet er helaas weinig aan.... Ze zijn denk ik ook te koppig voor, erg jammer naar mijn mening aangezien juist je klanten de belangrijkste feedback geven.


We willen inderdaad fotos zien!
 
Ik geloof het ook Alor :)

Ok, veren zitten eronder. Hier volgen de foto's. De VFS-2 moeten nog komen, deze wielen hebben een hele andere ET dan de OEM. 04.JPG
05.JPG
06.JPG
07.JPG
 
Wat foto's om te vergelijken:
Zo was hij op zn ergst:02.jpg

Zo was hij gewoon:
01.jpg

Zo is hij nu:
03.JPG
 
Heel erg mooi Hube, zou ook wel heul anders rijden nu, merk je al verschil ? en tevreden over de uitlijning ?
Hebben ze hem volgens Lexus specificaties afgesteld of misschien iets sportiever ben benieuwd.
Op zijn ergst was inderdaad op zijn ergst gelukkig is het weer helemaal goed gekomen.
Wel oppassen nu (drempels)
 
Eigenlijk merk ik niet veel comfort verschil. Hij deint iets minder maar hij is lang nog niet zo hard als mijn vorige IS250 F-sport.
 
Maar wel een superauto. Gefeliciteerd met je projectprimeur (na hoeveel jaar)? :P

Hube,

Het is waarschijnlijk een lange moeilijke slepende weg geweest,
zelf nu nog niet helemaal klaar, de nieuwe wielen zijn er nog niet.
Maar na de duur van bijna een jaar komt er een eind aan je eerste project,
denk je dat dit nog gaat lukken voor de komende meeting ?
en komt er nog een tweede project ? :o
 
Nice, net de goeie stance, meer hoeft ie ook niet te zakken, maar ik vrees dat dat wel gaat gebeuren.. benieuwd als de veren uiteindelijk "settelen" hoe dat eruit gaat zien...
 
Met 20" velgen heb je weer meer verlaging nodig dan 19"dus misschien trekt dat weer bij
 
Ik vermoed dat dat wel goed zit. Anders kan men zich bij RSR achter de oren krabben.
 
Van Ben Chong (RSR):

The drop for your vehicle using the RS-R Down Sus is approximately 30~35mm in the front and 35~40mm in the rear. The spring rates are 5.15kg/mm in the front and 10.0kg/mm in the rear. The rear spring rates are more aggressive due to the hybrid system and battery's that add weight to the back of the vehicle.
 
mooie stance Hube , maar voor het complete plaatje en wielkast vulling ben ik erg benieuwd naar de Vossen

ik ben ook al een tijd bezig voor de juiste stance , maar jij Pioneert met een nieuw model

ik heb wel het idee dat je achterwielen iets te negatief camber hebben , wat zal versterken als je de 20" eronder gaat zetten en de wielkast gevuld zal zijn met je andere offset (ET)
als hij maximaal staat is een camber correctie set wel raadzaam