Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
KWP zei:
De bandit is al een tijd weg, heb er nog 850 voor gevangen, vond ik best aardig! :rulez:

Maarja dat kan ik ook weer uitgeven aan de staat.... Heb net een brief gehad dat ik met de motor geflitst ben op een 80 weg, 136 gecorrigeerd :roll: 56 te hard... Heb mazzel dat ze me niet staande hebben gehouden, dan nemen ze je rijbewijs in beslag, nu niet maar dan nog zal het een vette boete worden...

Jij ook al het zou super gezellig zijn als we samen naar cursus konden KWP !!!
Kom ik je ophalen als je een ontzegging hebt met de sedan.

Het is echt een ziekte in dit land ik ben ondertussen nog 2 x geflitst hier in de wijk en ik heb geen idee waar de politie die flitsers induwen of hoe zij ze camoufleren.
56 km en 57 km p uur waar je 50 mag ..... samen weer 90 eu ....

Ik heb dit jaar voor 2500 eu boetes opgelopen vrees ik dat is dan inclusief de cursus en die boete die nog moet komen.

KWP .... ik ga straks de motor weer pakken een 1 pitter 610 cc 4 klepper hoge druk piston Husqvarna vlammenwerpertje met open uitlaat not for road use ......

=========
Edit Blue-Eyes: taalgebruik aangepast, graag netjes blijven ajb ;)

KWP zei:
Jeroen zei:
oef niet best koen! dat is aardig hard, zware hand?? ;)

Ik moet even een bakkie komen doen in de rechtbank en dan zullen ze me vertellen wat verder, boete zowiezo maar misschien ook zo'n cursus. Heb laatst wat andere foutjes begaan, verdrijvingsvlak (had geen keus) snelheden van 10 a 15 te hard en een keer bumperkleven (persoonlijke kwestie met toevallig een agent...)

Ouwe wegpiraat ben je toch he ...

Bumperkleven
Verdrijvingsvlakken
Snelheid ...

Het kan erger:

Drank en of drugs
Onverzekerd
Zonder rijbevoegdheid
Ongeluk veroorzaken

Ik kan vol trots zeggen dat ik nooit een ongeval heb veroorzaakt en afgezien van een gemist paaltje heb ik nooit schade gereden. En dat terwijl ik toch zo'n... even denken hoor... 3 a 3,5 ton heb gereden sinds het behalen van m'n bewijs. Met auto en motor. Voorlopig maar even onder de radar vliegen om meer ellende te voorkomen. Ik kijk nu wel angstvallig naar m'n teller..... :O

Heren even voor der duidelijkheid, deze auto inclusief de JVC dubbeldin en nieuwe grote beurt en apk voor ?8500, koopje zou ik zeggen :rulez:

Degene die hem via via voor me verkoopt krijgt een beloning!

Ik heb het al een paar keer geprobeerd. BMW 3-serie in je IS proberen te lullen. Niet gelukt helaas ;)

Mja, het schijnen ook fijne auto's te kunnen zijn. Zeker op het rijden vlak. Misschien dat ik nu scheld, maar ik heb een BMW overwogen :P

Ondertussen nog ge?nteresseerden voor je auto?

Lacor zei:
Mja, het schijnen ook fijne auto's te kunnen zijn. Zeker op het rijden vlak. Misschien dat ik nu scheld, maar ik heb een BMW overwogen :P

Ondertussen nog ge?nteresseerden voor je auto?

KWP zei:
Ach wat weten die BMW rijders nou? ;)

Daar mag op een lexus forum niet over gesproken worden :P

hahah

Ja ik heb wel wat geinteresseerden, een oudere man wil graag mijn auto hebben en doet nu een poging zijn huidige volvo s60 te verkopen. Of dit goed af loopt vraag ik me af.
Ook heb ik via het forum wat biedingen gehad maar deze waren te laag naar mijn zin. Onder deze biedingen zat ook een zelfde verhaal als van de oudere man, eerst de eigen auto verkopen. Klinkt logisch maar is voor mij niet handig en is wat onbetrouwbaar. Als diegene niet voldoende terug krijgt voor zijn huidige auto kunnen ze de mijne niet betalen. Dat schiet nu dus niet op.

Ik heb toevallig gister een Auris gevonden waarin ik zeer geinteresseerd ben, full option en sport pakket aan de buitenkant. Dikke wielen eronder en verlagen en hij is af. Hij is niet duur, ik ga deze week contact opnemen met de aanbieder om te kijken of we er uit kunnen komen met inruil van de Lex. Het zal waarschijnlijk even slikken worden maarja dat is te verwachten....