Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
Een Suzuki bandit 600 '95 met 32000 op de klok, op zich rijdt hij verder nog prima dus met een nieuw lager setje en wat pakkingen is hij weer klaar voor een hoop km?s maar ik ben klaar met dat ding. Heb er sinds de aanschaf (ruim een jaar geleden) alleen maar ellende mee gehad. Dus mocht iemand interesse hebben in een project... Voor een goed bod is ie voor jou

De Honda CBF staat in de schuur hoor! Echt een plaatje, als nieuw op wat krasjes op de spiegels na. De terugweg van 200 km was een genot :)

Het verkopen van de Lex komt wat dichterbij, ik heb iemand die misschien interesse heeft in de auto en al eerder een SC430 heeft gehad maar die is helaas totall loss gegaan. Ik heb ook al een mooie vervanger op het oog, maar eerst maar is zien dat de Lex echt weg gaat want ik geniet nog van elke km. in de auto.

Volgende tegenvaller: De auto had al schadeherstel moeten hebben maar ik moet nu weer een maand wachten op een koplampsproeier kapje.... Pff wat word ik hier moe van zeg

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, Koen :) In ieder geval geniet je nog van alles wat je hebt, haha.

een maand voor een kapje? lekker dan.. maar on the other hand... gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! je mag best een paar foto's hier plaatsen hoor! :P En wat heb je eigenlijk op het oog dan?? Als we dat mogen weten tenminste...

Het zit je allemaal niet mee. Maar je hebt wel een fijne motor gekocht. Mijn vader heeft ook zo'n ding. Loopt best goed ;-)
Wat voor een wagen wil je dadelijk aan schaffen dan? Of rijd je de corolla op :)

gave motor!!! :D

jammer van de IS! hopelijk vind je een mooie oplossing ervoor!

mlcoolj zei:
En wat heb je eigenlijk op het oog dan?? Als we dat mogen weten tenminste...

Corolla E12 1.6 Anniversary Sport in het fel blauw (8P1)

slippernick zei:
Of rijd je de corolla op :)

Die is al weg ivm schade en andere ellende, maar op rijden? daar zou ik dan wel een tijd voor nodig hebben, onverwoestbaar! (behalve als meneer roest gaat werken)

Vandaag de ATM fluid ververst en een flush middel van Forte toegevoegd, direct verschil! Auto schakeld veel vlotter en soepeler! Had ik veel eerder moeten doen. Ik heb ook gelijk diff olie vervangen, die was nog mooi schoon en ook de magneet aan de plug was redelijk schoon.
Voor de liefhebbers: Ik heb nog 1 tube ATM flush van Forte liggen, dit is geen hele aggressieve flush en kan voor lange tijd in de bak blijven. Deze flush is niet bijtend of ontvettend, is is zelfs een smeermiddel. Normaal is dit spul niet buiten de automotive branche te koop. Tube kost 35 euro en is voldoende voor 1 transmissie van Lexus formaat.

Ook heb ik de stickers aan de binnenzijde van de achter mistlampen weer verwijderd, deze begon op te krullen door de hitte van de lamp. Maar eens iets ander op gaan verzinnen dus...

Ook heb ik de stickers aan de binnenzijde van de achter mistlampen weer verwijderd, deze begon op te krullen door de hitte van de lamp. Maar eens iets ander op gaan verzinnen dus...

Gebruik plakplastic werkt perfect nog geen probleem gehad ermee.
Is gewoon te halen bij bruna o.i.d.

En heb je dat busje forte nog over dan heb ik er wellicht interesse in!

Updatetje

De vogelpoepschade van laatst is er gelukkig helemaal uit! Alle voorgaande schades zijn hersteld. De originele veren en schokbrekers zitten er nu ook achter weer onder, wat staat ie hoog! Maar is kijken of ik heir iets mee kan... De auto is te koop en heb de 1e kijker gehad. De beste man gaat nu eerst proberen zijn eigen volvo te verkopen en komt er dan op terug (beetje raar om eerst te gaan kijken bij een auto terwijl je eigen auto nog niet eens te koop staat maar goed) De man was razend enthousiast maar vond dat ik wel wat veel vroeg voor de auto (9500 euro) Hij was het dan weer wel met me eens dat er niet snel nog 1 te vinden is in deze staat. Hij was ook verbaasd dat ik er zo veel aan heb gedaan en 'm dan weer weg doe, tja je ben jong en wil wat he...

De auto ook al geprobeerd in te ruilen maar dat gaat nooit gebeuren, hoogste inruil bod was 5500 euro.. Yeah wright.... Over my dead body....

Er maar aan begonnen Koen? Succes met de verkoop! Het is een mooie auto hoor :D
Heb je die tube trouwens nog?

Wat een deprimerend nieuws Koen, je stopt er zoveel passie en geld in je krijgt het niet terug, ze dingen af op je Lexus alsof het een ding is ..... ze zijn blind voor de tijd en aandacht die je erin hebt gestopt.

Dus die Bandit kan weg voor een liefdadigheids prijs als de bezigheidsverslaafde beloofd het blok te splitsen en er ff een nieuwe drijfstang in propt, de lagertjes doet en het blok weer netjes sluit ??
En dan de Bandit inzet als onderdelen voertuig om de LS te dienen als back up ?

:worship:

De bandit is al een tijd weg, heb er nog 850 voor gevangen, vond ik best aardig! :rulez:

Maarja dat kan ik ook weer uitgeven aan de staat.... Heb net een brief gehad dat ik met de motor geflitst ben op een 80 weg, 136 gecorrigeerd :roll: 56 te hard... Heb mazzel dat ze me niet staande hebben gehouden, dan nemen ze je rijbewijs in beslag, nu niet maar dan nog zal het een vette boete worden...

oef niet best koen! dat is aardig hard, zware hand?? ;)

ik heb je pakketje binnen trouwens hartstikke bedankt!! :rulez: :rulez:

Jeroen zei:
oef niet best koen! dat is aardig hard, zware hand?? ;)

Ik moet even een bakkie komen doen in de rechtbank en dan zullen ze me vertellen wat verder, boete zowiezo maar misschien ook zo'n cursus. Heb laatst wat andere foutjes begaan, verdrijvingsvlak (had geen keus) snelheden van 10 a 15 te hard en een keer bumperkleven (persoonlijke kwestie met toevallig een agent...)