Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
KWP zei:
Die units heb ik niet heel zorgvuldig bekeken en rondom zit er ook een rubber over de naad geplakt. Ik vind het eng om units op die manier open te maken, was nu op zich ook niet nodig, had wel handiger geweest maar goed.

Ik was net zo zuinig op de corolla als op de Lex, die corolla was ook echt m?n 2e vriendin. Alleen lag ik daar niet mee in bed;)

Opzich kan weinig fout gaan als je het een beetje in de gaten houd. Oven niet warmer dan een graadje of 100...

Vond die Corolla's altijd hele leuke en lekkere auto's (hoewel ik 1 type ouder had, E10). Motortje moet je flink onder zijn kont schoppen en is wat rauw, maar loopt echt lekker en je kunt heel wat auto's ermee laten staan...

KWP zei:
Ja er zijn aardig wat uurtjes verdwenen in die auto...

En de schades zijn steeds ergens anders, dat is nog het ergste...

het schiet niet op zo! hopelijk gaat het wat beter als je nieuwe kit eromheen zit!

je mistlamp mod is trouwens onwijs!!! wil ik ook ;)

Toyo Proxes T1R, op de corolla zaten ze ook. Die later ook nog onder mijn Yarisje hebben gezeten. Ik moet zeggen dat ze toen beter bevielen als nu eigenlijk. Misschien dat het de top laag is maar ze maken wat geluid rond de 80 km/h. Maar is heel licht hoor dus bij normaal radio gebruik hoor je 't amper.

T1R's worden harder naarmate ze slijten. Dit in combinatie met een V profiel geeft wat meer afrol geluid. Hoe bevallen die T1R's onder de Lexus? vind dat op droog hele fijne bandjes, maar op nat vind ik ze weinig...

Ik bedoelde met dat ze nu minder bevallen eigenlijk dat ze onder de Lex minder bevallen. In het nat doen ze het ook goed vind ik hoor. Maar goed ik rijd met de auto, ik vlieg niet ;)

Ik heb een 21/5W lamp gebruikt, de normale verlichting kan je van de kenteken verlichting aftappen, mistlicht zit er al uiteraard en het remlicht uit de kabelboom tegen de LA wielkast gezocht en daar afgetapt. Houd er wel rekening mee dat er 2 diodes nodig zijn als je rem en mist op deze units maakt. Dit om te zorgen dat rem en mistlicht gescheiden blijft.

Mooie update Koen! Velgen staan mooi en de mistachterlicht mod is cool.
Rondje zit nog net niet goed genoeg, denk ik? Heb ook zitten denken hoe je dat nou kon doen. Misschien een onderdeel vd sloper halen en proberen. Ziet er wel al vet uit en inderdaad beter dan wat ik heb.

@ Xander: Voor de mods met mistachterlichten zijn er hele heldere how-to's. Misschien moet ik eentje hier posten.

@ moderators: Weet nog niet hoe je een document kan uploaden hier?

Er lopen al een paar topics waarin dit al uitgebreid besproken en getoont is. Maar goed, mochten er nog vragen oid zijn, kom naar de meeting!

Het is inmiddels al gelukt.

Had al remlicht en mistlamp.
Maar ben zaterdag weer even bezig geweest om nu ook stadslicht erbij te hebben.

En het is gelukt.
Dus bedankt voor de kleine uitleg :rulez:

j2jedi zei:
@ moderators: Weet nog niet hoe je een document kan uploaden hier?

Dat is niet echt iets om hier in een project topic te zetten. Probeer het forum een beetje schoon te houden. En helemaal als ie van mij is! :X

;)

@Xander,

goed bezig man! Ook rondjes erin gemaakt?

Zaterdag voor de bodykit naar showoff geweest, bleek daar dat de achterbumper US spec is, deze is langer en steekt dus verder uit naar achter, niet mooi naar mijn mening. Ik heb de bodykit dus even laten liggen en ga op zoek naar de juiste achterbumper om dan alsnog de rest aan te schaffen.

KWP zei:
j2jedi zei:
...@ moderators: Weet nog niet hoe je een document kan uploaden hier?

Dat is niet echt iets om hier in een project topic te zetten. Probeer het forum een beetje schoon te houden. En helemaal als ie van mij is! :X

;)

Koen, je hebt gelijk...dat was ook niet mijn bedoeling. Had al een reply van 1 vd moderators via PM.
Mijn excuses.
:flowers:

Heren zoals jullie misschien al gelezen hebben zie ik van de bodykit af, althans voor nu. Ik heb komende tijd m'n geld beter uit te geven. Ik begin ook te twijfelen over het behouden van de auto. Om de een of andere reden heb ik alleen maar pech met de auto. Alles wat ik doe, probeer of wil loopt uit op een probleem. Nu heb ik de hele neus van de auto weer onder de vogelpoepschade, al na een dag zit het er behoorlijk diep in. Ik heb het heel druk waardoor de auto er vaak niet netjes gepoetst bij staat. Zeker met dit effen zwart moet je behoorlijk wat tijd met de lak spenderen, dat heb ik dus niet. De gedachten spelen om de auto te verkopen en dan tijdelijk een wat goedkopere auto aan te schaffen. Liefst eentje met een grote kofferbak ivm een verhuizing die over een tijd plaats gaat vinden. Uiteindelijk wil ik dan wel weer een Lex op de stoep hebben, in de vorm van een IS250/350 misschien.

Je kan ook gewoon een busje huren voor de verhuizing en wachten op de Lex die je wilt hebben ;)
Maar begrijp de frustratie als alles in het honderd lijkt te lopen.
In ieder geval succes met de verhuizing en je beslissing!

Het is maar goed geweest dat ik de bodykit niet heb genomen, gister is mijn motorfiets defect geraakt. Er is een drijfstanglager uitgelopen... Volgende week maar een andere motor kopen aangezien ik het niet waard vind om de huidige op te knappen. Heb mijn zinnen gezet op een Honda CBF 600 top half van 2008 met maar 1000 km op de klok.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Nou zeg...dit is echt niet jouw 1e half jaar. Wat voor een motorfiets was dat? Er is waarschijnlijk meer schade dan alleen het lager?
Mooi ding die CBF600, go for it! :D