Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
Voor de is250 :) haha, 1 maand gebruikt o_O maarja goedkoop was die niet :(

:( dit vind ik flauw.... ik zit hier te stuiteren op me bankie, me spaarpot al te tellen, me vriendin al wakker gemaakt. Past ie niet op mijn auto...... :(

Waarom heb jij hem er niet onder dan?

alles is passend te maken, maar Alan zal dit waardevolle stuk metaal niet voor weinig weg doen en ik vind het eerlijk gezegd zonde om een toch behoorlijk zeldzame Tom's uitlaat te verbouwen.

gr. koen

he ik heb een beter idee, als jij dat nou even doet??? :rulez:

als ik ga bouwen laat ik het weten, kunnen we misschien samen doen. Een maat van van mij is prof lasser dus daar gaat het niet aan liggen :)

gr. koen

Nou dan moet ie nu even bij mij instappen, hij brult nu zo erg dat de auto er van trilt. Verre van comfortabel dus.....

gr. koen

Koen,

ik zocht destijds een uitlaat voor klein beetje vermogen en een ietsjes sportiever geluid. Volgens heel veel mensen en youtube filmpjes was het ook zo dat deze 1 van de stislte is en op papier zou die in db hetzeflde moeten zijn. NA het monteren was ik wel tevreden erover, maar doordat het geluid 2000-2500rpm het meest geluid maakt, wat ook gelijk het toerental is waar de automaat dan in blijft gaat hangen, heb ik toch maar besloten om deze eraf te halen. Bij een schakel is het veel minder erg, want dan kan je de toeren gewoon zelf zo houden als je wilt. Ik rij 55.000km met de auto, dus op een gegeven moment is dat minder leuk, ik wilde het liefst een uitlaat die hoorbaar is vanaf 3500 4000 toeren ofzo :P maar deze hoor je voornamelijk bij wat lagere toeren :P

En een Toms verbouwen is wel minder fijn ja :( zonde het is natuurlijk ook topspul

ja ok, ik snap wat je bedoeld, dit kan behoorlijk storend worden op de snelweg. Wat zou je eventueel voor de uitlaat willen hebben?

gr. koen

nou het is me niet gegunt om fraaie foto?s te schieten van m?n auto, gister gewassen en gepoetst en hij is nu al groen gevlekt door zooi uit de bomen hier :X

Ik doe me best om zsm foto?s te knallen.

gr. koen

De dakspoiler is binnen maarrrrrrrrrrrrrr
Het is een rubberen strip, wel zoals op de foto maar heel flexibel. Dit heb ik niet geweten. M?n spuiter gaf het weinig kans op een lang leven met lak erop. Ik kijk wel hoe lang het mooi blijft, anders gaat ie er gewoon weer af en dan zoeken we een andere. Gelukkig word ie gewoon op de ruit geplakt en zie je er niks meer van zodra hij er weer af is.

Er is vandaag weer een pakket dienst langs geweest maar ik was er niet, ik denk en hoop dat het de andere spoiler en de grill zijn. Hopen dat deze meer naar wens zijn.

gr. koen

Jawel jawel, alles is binnen!
Maar er is uiteraard wel weer een maar, kan ook nooit goed gaan....

De grille is misvormd aan de onderkant, het is polyesther dus ook niet terug te vormen door te verhitten ofzo. Maar even contact opnemen met de verkoper.
De kofferbakspoiler is wel naar wens en ik ben al aan het schuren gegaan om hem spuitklaar te krijgen. Hij word op het vlakke deel wel wat gebobbeld aangezien er anders teveel plamuur overheen moet.

Ik ga met spuiten niet wachten op de grille, die laat ik dan later wel een keer spuiten. Ik verwacht dat de auto komende maand bij de spuiter staat

Ik heb nog een paar dagen samen met de spoilers nodig ;)

gr. koen

Het is altijd jammer dat dingen soms tegenvallen en vaak kan je er ook niet veel aan doen ddoordat het weer zover weg zit. Dus ze nemen je niet altijd serieus tenminste dat is mijn ervaring