Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
Re: Project KWP (nieuwe foto's!)

Koen! netjes hoor!! :D

Wanneer komen er andere wielen eronder :D

Als jij even wat geld stort hahaha

Ja dat zit in de planning maarja... Geld he...

gr. koen

Je hebt een enorme lijst aan wensen! Wat is je planning om klaar te zijn?

De meeting ga je niet redden :P

haha nee dat word wat krapjes inderdaad...
Ik heb nog geen deadline zegmaar, alles op z'n tijd.

Voorlopig gaan we sparen voor een andere motorfiets want die ik nu heb is echt te klein, ik heb deze van mijn broer gekregen. Ik weet niet of er kenners zijn hier maar ik ga voor een Buell XB12 van 2007 >

gr. koen

De italiaanse overpriced naked bike toch? :P :D

Grapje ;)

GAAF!

ps. Ik mag helaas geen motor rijden van de vriendin :(

Nou dit gaat me toch wat ver hoor....

Het is een naked bike ja maar Americano pur sang!
Er zit een Harley (opgepept) blok onder.
De prijzen van die dingen vallen erg mee aangezien het merk failliet is en ze niet bekend staan om hun degelijkheid. Dat maakt mij niet zo uit aangezien ik alles in principe zelf kan. Zo'n ding van 2007 met nog geen 10.000 km erop kan je al hebben voor ?6000,-

gr. koen

Hadden ze niet, jaren geleden, supermotoren? Extreeem duur, of ben ik in de war met een ander italiaans merk?

Ik vind 'm mooi! Handig als je zelf het onderhoud kan doen ;)

is dat niet Ducati ofzo wat je bedoeld? Buell is a real American beast.

gr. koen

Nope, niet Ducati. Was wel een italiaans merk wat veel onderdelen inkocht, verbeterde en fors duurder verkocht dan het origineel.

ziet er goed uit Koen.. nu nog sparen voor andere wielen :rulez:

Dit vind ik dan niet zo mooi, komt weer gewoon op ?buikschuiver?uit, vind ik niet mooi.
Just like it as i like the ladies, naked!

Maarja, ieder z?n ding toch.....

gr. koen

heheh ja miskien heb je wel gelijk maar ik vind het mooier als ze in een bikini lopen dan blijft het fantaseren erover mooier :rulez:

ik wil je kofferbak spoiler ook op miijn IS200 welke is dit precies, zodoende is mijn lichte schade ook weg.

ik hoop snel van je horen, misschien een Internetsite voor me via ebay ofzow!?

Ik heb de spoiler via ebay. Moet je even zoeken op altezza t-type trunk spoiler lexus is300. Ik heb ?m bij Racing Raven gekocht, is een toko in Japan of Taiwan. ik was zo?n 150 euro kwijt. Ik had wat problemen met een ander onderdeel wat ik daar heb gekocht maar dit word netjes opgelost dus ik raad Racing Raven zeker aan!

De spoiler hoort met een paar schroeven door je kofferbak heen vast gezet te worden. Dit heb ik natuurlijk niet gedaan, ik maak geen gaten in de carrosserie.... Ik heb m gekit met ruitenkit, zit zo vast als een huis!
De spoiler is niet perfect qua pasvorm op de klep, maar hierdoor heb je wel de mogelijkheid om de spoiler naar eigen gewenste hoek te monteren. Elk nadeel heb z'n voordeel zeg ik maar....

gr. koen

Zo vandaag op de meeting vorderingen gemaakt, witte mistlampen geruild voor mijn gele en in het bezit gekomen van een voor mij leesbaar Engels instructie boekje. Niet dat ik niet weet hoe de auto werkt maar gewoon voor het leuke.

Morgen de mistlampen goed polijsten en monteren.

gr. koen

Dan is de auto wel weer compleet! zo heb ik ook een compleet boekwerk van een Amerikaanse LS400 waar nog niet in geschreven is, van Lexus of Belle Vue :D

Alor zei:
Je hebt een mooie auto koen

In het echt zie je het toch veel beter

Ja dank je :)

Jelmer zei:
Dan is de auto wel weer compleet! zo heb ik ook een compleet boekwerk van een Amerikaanse LS400 waar nog niet in geschreven is, van Lexus of Belle Vue :D

Ik heb niet het volledige papierhandeltje, alles is duits behalve het instructie boekje, die is nu dus engels. Ik hecht niet veel waarde aan het papierwerk.
Maar dat neemt niet weg dat een compleet set in top conditie wel mooi is om te hebben.

gr. koen

Ik ben bezig met velgen, jaja. Ik zie ze al een hele tijd en mijn vriendin is mijn gezucht zat steeds als ik die juweeltjes bekijk.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

19 inch 8,5 j breed rondom et 55

Toen ik een jaar of 17 was heb ik al eens een IS200 met deze velgen gezien, ook 19 inch volgens mij. Stond zo mooi
:O

Ik zat ook een tijd te denken aan velgen met een zwart hart en chrome rand, maar die zag ik op de meeting al te vaak onder ISsen en ik vind het niet strak staan. Beetje aandacht vragend.
Deze velgen hadden er origineel onder kunnen zitten, dan wel een paar maatjes kleiner

gr. koen

vind je hiervan dan TTE erg uniek en nie duur

Ich habe noch neue 8x18 speedline zu verkaufen!
Wahlweise in Schwarz oder Silbern
Die Felgen sind originalverpackt und mit K?ppchen,Radmuttern und Dokumenten!
Pro Satz 700,- Euro
post-4826-1268261830_thumb.jpg

post-4826-1268261884_thumb.jpg