Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
AH dank u! De wielen heb ik weer terug in bed gelegd zodat ze goed uitgerust zijn als ze de draaibank op gaan over een tijd. Heb er voorlopig nog geen tijd voor....

Kan ik je ergens mee bedanken Arjan?

@Alan, weet niet of je echt morgen langs wou komen maar ik ben vanaf een uur of 3 weg. Ik moet naar mijn diploma uitreiking :geek:

gr. koen

Zoals ik al zei heb ik het niet zo op randen rollen en veel camber vindt ik niet mooi staan. Nu gaat het wel gewoon passen hoor, misschien dat ik er in de toekomst toch iets aan ga doen maar dat zie ik wel als ze eronder zitten.

gr. koen

KWP zei:
Zoals ik al zei heb ik het niet zo op randen rollen en veel camber vindt ik niet mooi staan. Nu gaat het wel gewoon passen hoor, misschien dat ik er in de toekomst toch iets aan ga doen maar dat zie ik wel als ze eronder zitten.

gr. koen

Dat stukje moet ik effe gemist hebben......

Zet ze er inderdaad eerst eens onder, misschien met de minste aanpassing dat je er wel komt.....

Gister helaas deukjes opgelopen met de hagel... Ik ben nog naar buiten gerend met dekbedden maar dat heeft niet alle schade kunnen voorkomen. Ik heb zo'n 9 deukjes opgelopen, ik moet 'm nog even schoonmaken om heel goed te kunnen speuren maar het is weer bedroevend zegmaar... Gelukkig goed verzekerd dus het wordt wel weer opgelapt maar ik heb het liever niet uiteraard.

gr. koen

Pfff klote zeg :( ik heb niet eens gekeken of ik wat schade heb gelopen door het weer :( Maar ik zou het ook liever niet hebben... ook al zou het verzkeerings werk zijn..

oei dat is wel balen maar daar is inderdaad de verzekering voor maar ik zat net het nieuws te kijken der zitten mensen tussen die hebben al 9 deuken in hun tank klep.

Alan zei:
owja gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

Ja bedankt! :rulez:

jeroen zei:
oei dat is wel balen maar daar is inderdaad de verzekering voor maar ik zat net het nieuws te kijken der zitten mensen tussen die hebben al 9 deuken in hun tank klep.

Ja ik had dat ook gezien, dan zou ik toch een traantje tegen moeten houden als ik m'n auto er zo bij zie staan....
Ik heb de auto tijdens de hagel afgedekt, misschien wat te laat maar het had erger kunnen zijn dus.

M'n broer woont in Ridderkerk, hemelsbreed wonen we zo'n 10 km uit elkaar, zijn Avensis zit helemaal vol pitten, zelfs de chrome randen onderaan de zijruiten zijn gedeukt.

Al met al is het mooi klote....

gr. koen

pff... das inderdaad echt klote! maar koen beter laat dan nooit
ik hoop dat het snel weer opgelost kan worden!!!!
ik heb gelukkig bij den haag geen hagelstenen gezien maar als ik in jouw schoenen had gestaan
had ik helemaal gek geworden

Wij hebben hier gelukkig niet zoveel gehad.. terwijl ik ook niet ver van je vandaan woon..

Ai, das altijd klote :X

Verzekering of niet, je zit altijd met de misserie...............met als pluspunt dat je het niet zelf moet bekostigen.

Misschien met de verzekering overeenkomen dat je het laat uitdeuken zonder spuiten? Dan heb je al geen kans op kleurverschil.

Die optie pakken ze vaak omdat het meestal de goedkoopste oplossing is. Japanse merken (vooral Lexus/Toyota) hebben erg dure onderdelen dus daar kunnen ze aardig wat deukjes voor weg duwen, dus snel nieuwe delen erop doen ze niet snel. Het is natuurlijk ook zo dat hun in principe jouw steenslag niet willen betalen om het zo maar te zeggen, steenslag moet eerst uitgeschuurt worden om het netjes te maken zoals het hoort en dat kost meer.

Ben wel benieuwd wat 10 deukjes kosten (heb er nog 1 gevonden)

gr. koen

Vandaag de 'nieuwe' ac pomp gemonteerd, het wordt weer geruisloos koud in de auto, lekker hoor.

Wel een aardig klusje, van onder kan je er goed bij maar de pomp is gelijk een montage punt voor de stuur pomp, dus ook die moet los.

En ik tel nog steeds verder met de deukjes, heb er nog een paar gespot...

gr. koen

Tjaa overal even een sticokertje op plakken want anders raak je de tel kwijt :D

Ja voor dat ie hersteld word ga ik dat ook doen ja, je zal zien dat ie er anders net een paar over slaat. Want er zitten een paar echt hele flauwe deukjes in. Maarja komt vast goed.

Van de week heb ik portier windschermen voor de voorste en achterste portieren besteld, dat kan binnenkort dus ook weer van het lijstje geschrapt worden.

gr. koen

Goed bezig Koen,

Ben benieuwd hoe het er uit ziet. Please show us some picures. :hi:

Komt goed, heb ze nog niet binnen hoor, zal wel volgende week worden denk ik.

gr. koen