@Alan, dit was een bedrijf genaamd Hans van der Beek, ik kan dit op internet alleen nergens meer terug vinden. Zal wel over de kop zijn....
Aangezien de km's er aan vliegen bij Lex heb ik een oldtimer Corollaatje gekocht, het is een KE70 sedan/coupe van 1980. Hij is licht blauw en de carrosserie is in vervallen staat, oppervlakkige roest en veel deuken en schades. Ik koop 'm toch omdat ik hem voor weinig kan kopen en zo de km's op de Lex wil beperken. Ik zal deze auto voor woon werk verkeer gaan gebruiken als het regent of als het koud is, anders ga ik op de motor. Ook deze auto heeft aandacht nodig en zal in de loop der tijd aangepast en opgeknapt worden, geen ernstige uitbouw acties ofzo maar gewoon velgjes en de carrosserie netjes maken, ook wil ik kijken of ik er heldere koplampen in kan maken van een golf 1 of 2. Het interieur is vrij netjes alleen van de stoelen is de bekleding verteerd, deze wil ik met hele harige (beerachtige) stof bekleden.
Verder is mijn vervoers park verfraaid met een andere motorfiets, de Buell heb ik uit mijn hoofd gezet en heb nu (voor voorlopig) een Suzuki GSF 600 Bandit met een zeldzaam kuipenset gekocht.
Ook heb ik voor me vriendin een Gilera Citta snorbrommer gerestaureerd/gereviseerd, deze gaat nooit meer weg omdat hij nu bijna meer heeft gekost als dat ie nieuw waard was. Het is een volledig project geweest die tot op het laatste boutje uit elkaar is geweest. Hij loopt nu (per ongeluk) ook ongeveer 60, maar eens een beetje terugvoeren denk ik...
Je ziet het, opknappen en personaliseren is mijn hobby waar een hoop tijd in gaat zitten... Ik zal binnenkort eens foto's knallen van alle vervoersmiddelen
gr. koen