Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
Het filter moet je eens in de 30.000 reinigen geloof ik, heb ik zo?n kitje voor.

Tja ik heb dan ook de helft meer inhoud :P ;)

Ik had graag wat meer geluid gehad maar ik vind zo?n air intake systeem er vaak sjonnie uitzien. Zonde van zo?n auto...

Ik heb weer wat met de bolide trouwens, hij heeft op mijn werk gestaan en toen hebben ze bij de buren buiten spotrepair gedaan op een zilvere auto. Je voelt hem aankomen, mijn piano zwarte lexus is ineens voorzien van metallic lak... Ja ik weet het als ie goed gepoetst is veeg je het er zo af. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de auto na aankoop pas 1x heb gepoetst. Ik heb laatst wel een klei blok en carnauba was van Meguiars gekocht. Was van plan komende zaterdag aan de slag te gaan maar daar is al weer wat tussen gekomen. Maar met een beetje mazzel wordt mijn auto voor me gepoetst dus dan hoef ik weer even niks te doen.

gr. koen

Zow, toe maar. Heb jij misschien geluk. En anders, klote man dan die spikkels.

PS schaam je diep. Pas 1 keer gepoetst.
PS Thanks voor de pic's

Ja dat doe ik ook aangezien ik mijn toenmalige Corolla G6R die een stuk minder waard was om de 2 weken stond te poetsen. Maarja toen woonde ik nog bij m?n ouders....

gr. koen

aaai 1 keertje pas! dat kan beter ;)

ach het was zaterdag ook niet al te lekker weer! (althans hier in den haag).

maar om de 30000 km dus... ik zal ook eens zo'n kit aanschaffen misschien wel handig in de nabije toekomst,
het gaat de laatste tijd hard met de kilometers, de lex vreet ze op alsof het nix is. :P

Mijn auto word dinsdag ontdaan van z'n metallic jasje. Ik weet nog niet hoe ze het gaan doen en of ze hem echt polijsten. Maar goed ik heb er direct kijk op dus ze kunnen geen fratsen uithalen.

gr. koen

jeroen zei:
aaai 1 keertje pas! dat kan beter ;)

ach het was zaterdag ook niet al te lekker weer! (althans hier in den haag).

maar om de 30000 km dus... ik zal ook eens zo'n kit aanschaffen misschien wel handig in de nabije toekomst,
het gaat de laatste tijd hard met de kilometers, de lex vreet ze op alsof het nix is. :P

Ik heb hier volgens mij nog een K&N schoonmaak kit liggen. Wel gebruikt, maar mag je hebben hoor.

Bedankt maar ik heb zelf een setje, al heel lang geleden gekocht toen ik me Starletje nog had. Misschien kan je er iemand anders mee verblijden.

gr. koen

Sowwy for het hi-jacken van je topic, :redface2: maar ik bedoelde eigenlijk Jeroen....

micdee zei:
Ik heb hier volgens mij nog een K&N schoonmaak kit liggen. Wel gebruikt, maar mag je hebben hoor.

zeker niet normaal! ;) hi-jacken, het zou verboden moeten worden :P

je krijgt wel eff een PM van me!

Over drie weken ga ik een afspraak maken om de metallic sluier van m;n auto te laten halen, ze dachten het even tussendoor te doen maar het viel ze toch wel even tegen, hij zit helemaal onder + dat ie flat black is dus elk spettertje valt erg op... Word ie toch nog gratis gepolijst, hoef ik het niet te doen :D

gr. koen

Ja ik was ook van plan om mijn bumpers en sportgrill te laten spuiten maar ik denk dat ik dat volgend jaar maar doe na de winter. Klote keien overal...

Vandaag Lex naar de uitdeuker gebracht en morgen weer halen, helaas kan ik ?m nu heel hard gebruiken aangezien de nieuwe radiateur voor de corolla niet goed is en de oude nu heel erg lekt, die is even uit de running dus. Nu heb ik dus alleen nog de motor en de snorbrommer maar met dit weer is dat ook geen pretje. Gelukkig is het maar voor even...

gr. koen

Hij is (bijna) weer helemaal strak! Toch nog 1 eerder onopgemerkt deukje gevonden maar die haalt ie er nog een keertje uit.

gr. koen

KWP zei:
Vandaag Lex naar de uitdeuker gebracht en morgen weer halen, helaas kan ik ?m nu heel hard gebruiken aangezien de nieuwe radiateur voor de corolla niet goed is en de oude nu heel erg lekt, die is even uit de running dus. Nu heb ik dus alleen nog de motor en de snorbrommer maar met dit weer is dat ook geen pretje. Gelukkig is het maar voor even...

gr. koen

pff... schiet niet op!! :roll: had beter vorige week kunnen gebeuren toen was het nog een beetje weer ;)

succes met de corolla koen!

Ja dank je! komt ook vast wel weer goed.

Net een poging gedaan met een schoonmaak cd om m?n cd speler weer op gang te helpen maar hij blijft error 1 geven. Ga dus ook maar op zoek naar een andere radio... Dubbel din met touchscreen gaat m wel worden denk ik.

@Jeroen, jij heb ook een dubbel din frame toch? sluit deze netjes aan op de rest van het dashboard en is de textuur ook het zelfde van het frame t.o.v. het kachelpaneel?

gr. koen

KWP zei:
Ja dank je! komt ook vast wel weer goed.

Net een poging gedaan met een schoonmaak cd om m?n cd speler weer op gang te helpen maar hij blijft error 1 geven. Ga dus ook maar op zoek naar een andere radio... Dubbel din met touchscreen gaat m wel worden denk ik.

@Jeroen, jij heb ook een dubbel din frame toch? sluit deze netjes aan op de rest van het dashboard en is de textuur ook het zelfde van het frame t.o.v. het kachelpaneel?

gr. koen

zonde van de radio bij mij was het ook niet gelukt met zo'n schoonmaak CD beetje jammer :(

maar de textuur is wel wat anders koen, het enigste waar hij niet netjes aansluit is op de 2-din radio maar dat is denk radio afhankelijk. ik zal zo gelijk eff een fotootje uploaden!

hier is een foto'tje van me middenconsole koen! tis alleen jammer dat de beugels die erbij zijn gevoegd van plastic zijn maar het werkt daar gaat het om

Ok ja dat ziet er best netjes uit, ik denk dat het ook lastig is om een zelfde textuur te vinden. Waar heb jij je frame gekocht en wat kostte deze?

gr.koen