Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
heel erg netjes koen de velgen!

en de "to-do" lijst ziet er ook goed uit. je bent voorlopig nog wel zoet! ;)

Alor zei:
Ik vind (als ik het zo mag zeggen ) " simpele" velgen erg mooi, staat het meest orgineel vind ik.

Ja daar hou ik van, ik vind de Toyota D-cat velgen ook erg mooi maar deze zijn te klein naar mijn zin. Ander had ik die wel genomen, is de goeie steek.

Jeroen zei:
en de "to-do" lijst ziet er ook goed uit. je bent voorlopig nog wel zoet! ;)

Dit gaat jaren duren hoor :redface2:

volgens mij worden er op mp nu van die atps aangeboden , of op loc groet joop

Ik heb ze al een tijd geleden ook op MP gekocht, voor 300 euro. Een nieuw set, in doos :D

bedankt koen voor die link van de windschermen!

ze zitten erop en het werkt prima! :D

Nou er komt weer een nieuwe mod aan. Net een JVC KW AVX840 besteld inclusief stekker en frame. Die zal komende week binnen komen denk ik.

Helaas gaat project voorbumper over omdat de verkoper de bumper al door had verkocht aan iemand anders :X Ik heb hem haast elke dag gemaild en dan zeggen dat ie het vergeten is... jaja... fijne vent...

Ook is er een einde in zicht met kwestie spuitnevel, eindelijk is de kogel door de kerk en mag ik de auto laten poetsen bij een voor mij bekende en professionele poetser. Dat komt helemaal goed dus.

Ik ben ook nog steeds erg blij met de V rem modificatie, ik heb nog geen klik gehoord! :D

bekende radio ;) maar zeker een goede denk ik als ik het zo hoorde in die auto van willem :)

maar de volgende meeting staat er weer een mooie glanzende IS300!! das mooi :D

Jammer man! Volgende keer beter! Komt vast nog wel een bumpertje jouw kant op.

Jeroen zei:
bekende radio ;) maar zeker een goede denk ik als ik het zo hoorde in die auto van willem :)

Het type wat ik heb besteld is net iets anders, het is een 7 inch ipv 5.1. Het is dus een volledig dubbel din formaat scherm met alleen touch screen en geen losse knopjes aan de zijkant. Verder is ie software matig gelijk en heeft de mijne wel een extra audio uitgang ( waar je dat ook voor nodig zou hebben.... )

Ik houdt mijn ogen open voor een bumper skirt maar die zie je niet vaak voorbij komen. En nieuw vind ik het allemaal wat prijzig worden, tenzij je een polyesther skirt neem maar die zijn bij de eerste drempel al gescheurd dus dat schiet dan ook weer niet op....

KWP zei:
Jeroen zei:

Het type wat ik heb besteld is net iets anders, het is een 7 inch ipv 5.1. Het is dus een volledig dubbel din formaat scherm met alleen touch screen en geen losse knopjes aan de zijkant. Verder is ie software matig gelijk en heeft de mijne wel een extra audio uitgang ( waar je dat ook voor nodig zou hebben.... )

Ik houdt mijn ogen open voor een bumper skirt maar die zie je niet vaak voorbij komen. En nieuw vind ik het allemaal wat prijzig worden, tenzij je een polyesther skirt neem maar die zijn bij de eerste drempel al gescheurd dus dat schiet dan ook weer niet op....

aha nice!! klinkt goed! ja een extra audio uitgang... ben je bij mij ook niet aan het juiste adres :P

maar hopelijk vind je nog een keertje die bumper skirt!! :rulez:

D-Per4mance zei:
Welke bumper wil je erop hebben?

Ik zoek iets met style, niet zo bizarre taartschep ala sjonnie zegmaar. Ik heb diverse bumpers gezien maar die zal ik allemaal moeten verbouwen omdat het niet helemaal mijn smaak is. Daarom is een mooie lip ook wel een optie voor mij. Ik moet gewoon ergens tegenaan lopen, een nieuwe bumper vind ik zonde om in te gaan zagen e.d.

gr. koen

Ja dat is inderdaad wel een plug and play bumper maar die zie weer zo ?vaak?

FF tussendoor, waar blijft de foto van je ingebouwde Radio??? Nou? Vind het wel lang duren hoor.. :D :D :P :P

Die TRD lip vind ik wel vet! Die legana is me wat te hoekig zegmaar... Zal ebay is in de gaten houden voor zo'n TRD lip :geek:

Ja die radio zou ik eigenlijk donderdag a.s. inbouwen maar ik heb cursus dus met wat mazzel kan ik het vrijdag doen. Mits de achteruitrijcamera dan al in mijn bezit is. Deze heb ik vanmiddag besteld bij Lince. Ik wou laatst eigenlijk al parkeersensoren bestellen maar ik vin dat niet mooi dus nu ik de kans heb om dit via de radio in beeld te brengen ga ik dat zeker doen! Cameraatje is maar 30 euro... Kan je niet voor tobben, dat kosten sensoren ook...

Maar goed volgende week zal ie er zowiezo in zitten, dat is de deadline