Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
Zijn er geen achterbumpers van TOM'S?? die vind ik persoonlijk heel mooi en strak;)
Maare gaat hard he met de centjes met al die mooie spullen;)

Succes

Heb net even gekeken, maar Tom?s leverd niks voor de IS gen 1. Helaas...

W1773M zei:
FF tussendoor, waar blijft de foto van je ingebouwde Radio??? Nou? Vind het wel lang duren hoor.. :D :D :P :P

Sorry, ik heb helemaal over je post heen gekeken en zie hem nu toevallig weer. Ik zal van de week even een foto plaatsen.

Lekker bezig, Koen :D Aan je lijstje te zien krijg je nog een druk 2012, haha...HNY!

Die TRD/Legana achterbumper is een lip kit, bij mij is dat goed te zien. Aan de rechterkant wijkt hij iets, dus dat moet ik later fixen (dubbelzijdige tape of zoiets). Mijn Legana voorbumper is trouwens polyester. Weet dus niet of dat origineel zo is of dat ik een replica erop heb zitten.
Mbt een achteruitrijcamera moet je even googlen. Er is in de UK een rode IS waar hij het heeft ingebouwd zoals jij hebt beschreven; weet even niet meer waar dat was (Lexus Owners Club UK?) . Lijkt mij ook wel wat om die mod in de toekomst te doen.

Originele legana voorbumper is van plastic j2... ik vraag me wel af hoe de conditie van jouw bump is...

mlcoolj zei:
Originele legana voorbumper is van plastic j2... ik vraag me wel af hoe de conditie van jouw bump is...
Hmm, ok, want ik zie de polyestervezels zitten aan de achterkant vd bumper. Fotos volgen nog in mijn topic.
Sorry voor de off-topic, Koen.

Ik heb zoals jullie misschien al hebben gezien besloten om een TRD replica kit te monteren. Zo ben ik zowiezo gelijk van die lelijke koplampsproeiers af. Mijn voordeel bij deze kit is dat het een complete achterbumper is zodat ik mijn schadebumper kan vervangen.

Ik heb toch besloten voor deze kit te gaan om dat deze kit gewoon style en non sjonnie is. Origineel TRD is niet te betalen dus een replica should do the job.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Ook verliefd geworden? Er is een mogelijkheid van een groupbuy!http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=40&p=42022#p41890

Gewoon voor gaan Koen, het is een mooie kit :rulez:

Misschien de onderkant aan de uitlaat zwart maken of uitsnijden?

Mooi! Bij mij is het achterste deel een opzetstuk en dus niet een geheel. Ben benieuwd naar wat zo'n replica set nou kost. Ik zag dat de uiterste onderste punten van mijn voorbumper niet helemaal netjes aansluiten op de wielkastkappen. Durf het niet teveel aan te spannen, dus moet kijken hoe ik dat kan oplossen. Zitten nu overigens met tie-rips vast, omdat er geen clipjes meer op de kappen zitten.

Trouwens, ik zag dat de mistlampen nog te koop zijn online.

@ Esteban: zijn auto is zwart ;)

mistlampen te koop? origineel of namaak? das wel een good find j2! stuur maar een pm ofzo want bijna niemand kan die dingen vinden...

Zonde van de schade natuurlijk.....
Is er enkel schade aan de uitlaat zelf, of ergens verop aan de lijn?
Ben met mijn vorige wagen ook eens met de uitlaat iets geraakt en de lijn verderop was geplooid in een bocht...

Kan je de kader niet vlak schuren en eventueel spuiten? Kleur kan je wel vinden of laten maken natuurlijk. Geen goedkope oplossing natuurlijk...

De uitlaat is alleen op het eind beschadigd, valt mee dus

Het kader laat ik zo, het stoort me niet echt en als ik het ga spuiten ofzo valt het er dalijk weer af ofzo... Heb ik ook geen trek in.

dubbeldin ziet er netjes uit!!

Esteban zei:
Kan je de kader niet vlak schuren en eventueel spuiten? Kleur kan je wel vinden of laten maken natuurlijk. Geen goedkope oplossing natuurlijk...

ik heb die kader ook maar op de foto is het duidelijker te zien dan dat je in de auto zit. het valt mij niet meer op

Nou het is weer zo ver, weer een mega tegenslag!

Ik had mooie ATP 19 inch 8.5j velgen gekocht, hart uit laten draaien omdat de naafmaat niet goed was, wat denk je... Passen ze voor niet.... Tenminste.. past niet, met spacers ziin ze wel pas te krijgen maar dan steken ze net buiten het zijscherm.. Balen! Ik ben al aan het zoeken voor 2 7,5 j 's voor aan de voorzijde, maarja het model velgis uit 2007 dus het is een lastige opdracht.... Pfffff......

Is inderdaad balen :roll:

Als ik het goed versta is de ET vooraan te hoog en raken ze aan de binnenkant?

Misschien scherm vooraan beetje laten rollen.
Hebben ze eronder gestaan en met de wielen op de grond? Want bij mijn 8.5 vooraan staken ze 2 cm uit het scherm als hij omhoog stond en vielen mooi in de wielkas op de grond.....

Het je de juiste type van de velg, kunnen misschien helpen zoeken h? ;)

Koen, volgens mij heb ik hier ergens op het forum gelezen dat je voor max 8j/+35 kan plaatsen, dus misschien hoef je niet helemaal naar 7,5j. Heb de link niet opgeslagen naar het artikel waar het staat. Het ging wel om een 18" .