Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
Heey Koen, hoe en waar wil je die camera gaan bevestigen? Ben er erg benieuwd naar. Misschien is dat voor mij ook wel iets. Let me know.

Ik wou hem monteren onder de rand bij je kenteken verlichting. Iets uit het midden want in het midden is dat deel niet vlak volgens mij. Als ik iets meer weet of kan laten zien post ik het.

KWP zei:
Ik wou hem monteren onder de rand bij je kenteken verlichting. Iets uit het midden want in het midden is dat deel niet vlak volgens mij. Als ik iets meer weet of kan laten zien post ik het.

ik heb me camera ook nog steeds in het doosje liggen :redface2:

mlcoolj zei:
ik zal mijn ogen ook open houden voor die lipkit Koen...

Niet te snel of voor heel weinig... M?n rekening is een beetje leeggebloed na een radio incl toebehoren en een camera. Ook weer wat spullen aangeschaft voor de KE70 dus de lip zal even moeten wachten. Zowiezo tot na de winter aangezien er ook nog een setje 19 inch bandjes gekocht moeten worden. Die velgen moeten er nu echt onder gaan...

Nou de dubbeldin JVC zit erin, niet zonder slag of stoot en het werkt ook nog niet naar mijn zin. De originele versterker krijg ik niet aan de praat. Even een keer googlen of iets kan vinden om dit wel voor elkaar te krijgen.

Ik vol trots mijn vriendin opgehaald na montage van de radio, rijd er een vrouwtje achterop...... Achterbumper stuk, rode verf aan het achterlicht en de uitlaat is geraakt... Pfff. De vrouw gaf gelukkig wel direct aan fout te zitten dus dat scheelt weer een hoop gekibbel. Ik maak gelijk maar van de gelegenheid gebruik om een mooie achterbumper te monteren. Kost de helft van een originele en het zou er ooit toch van komen. Nu nog een mooie vinden...

KWP zei:

Dit project is ook even gestaakt aangezien de camera te groot was om netjes weg te werken, kijken of ik ergens iets kleiners kan vinden....

Vandaag de schade getaxeerd op zo'n ?1700,-
De achterbumper was wel opvallend goedkoop. ?250 ex. Dat viel me niet tegen, de einddemper dan weer wel: ?450!
Maar goed, beide vervang ik dan ook niet voor originele maar iets sportievers.

jammer Koen! Hoop dat je de boel weer snel goed krijgt! Wat voor achterbumper had je in gedachten dan?

Ik vind de TRD (replica) wel erg netjes, dik maar niet te dik zegmaar. De uitsparing in het midden zou ik dan wel antraciet mat willen hebben om een beetje te breken met al het zwart.

Nou had ik al gekeken naar een AIT Racing TRD replica maar het is mij niet duidelijk of dit nou alleen een lip is of complete bumper. + dat op de voorbeeld foto van AIT zij markers in de bumper zitten die dus ook weer gedicht moeten worden omdat dat, naar mijn mening, niet mooi is.

Ik vind deze AIT bumper ook wel erg mooi
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

maar dit is weer zo'n lange californie bumper dus dat gaat m ook niet worden

ah ok... ik zou het ook niet weten want die TRD achterbumper bestaat niet volgens mij, het zou alleen gaan om de lip...

KWP zei:
Vandaag de schade getaxeerd op zo'n ?1700,-
De achterbumper was wel opvallend goedkoop. ?250 ex. Dat viel me niet tegen, de einddemper dan weer wel: ?450!
Maar goed, beide vervang ik dan ook niet voor originele maar iets sportievers.

pff... het zit je ook niet echt mee koen! is het ene klaar met de lak komt de volgende weer om de hoek kijken! :(

najah... je kan iedergeval iets leuks uit gaan zoeken voor die centen ;)

Is balen natuurlijk als je schade hebt en goed dat je de dader hebt, anders draai je er weer zelf voor op.

Maar idd h?t juiste moment om aanpassingen te doen, was bij mijn vorige wagen ook zo het geval geweest....