Project KWP

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum
Hallo Koen, zou je eens een foto willen maken van je motorruimte. Ben benieuwd hoe die eruit ziet.

:D

volgens mij valt het wel mee hoe anders het is in vergelijking met een IS200
motor is enkel iets groter :P

Nou als het goed is zitten er nog wat andere dingen op andere plaatsen.
ABS gebeuren bijvoorbeeld.

@Willem, ik ga straks foto's maken

Zo het project is weer gevorderd, gister K&N inleg filter en windschermen gemonteerd. Zal zo even een aantal foto's knallen.

gr. koen

Die schermpjes passen erg netjes.
Dat K&N panelfilter ziet er ook echt goed uit. ;)

En wat voor een type is die blauwe lexus?

Inderdaad een KE70, rijdt best!

Op zich merk ik wel wat van het filter, kijk je moet geen wonderen verwachten. Hij klinkt iets meer en onderin voelt ie ook iets krachtiger, maar zoals ik al zei, iets. Wel het geld waard want het is in wezen niet heel veel duurder als een normaal filter en deze is langer bruikbaar en levert wat meer lucht op.

gr. koen

KWP zei:

Op zich merk ik wel wat van het filter, kijk je moet geen wonderen verwachten. Hij klinkt iets meer en onderin voelt ie ook iets krachtiger, maar zoals ik al zei, iets. Wel het geld waard want het is in wezen niet heel veel duurder als een normaal filter en deze is langer bruikbaar en levert wat meer lucht op.

gr. koen

Vergeet niet om het filter regelmatig schoon te maken. Daar zit namelijk dan het verschil in met een OEM filter. Doe je dat niet, dan krijgt het gewoon dezelfde kwaliteiten of minder als het OEM filter.
(dat is natuurlijk ook de reden dat het OEM filter om de zoveel tijd wordt verwisseld)

micdee zei:
KWP zei:

gr. koen

Vergeet niet om het filter regelmatig schoon te maken. Daar zit namelijk dan het verschil in met een OEM filter. Doe je dat niet, dan krijgt het gewoon dezelfde kwaliteiten of minder als het OEM filter.
(dat is natuurlijk ook de reden dat het OEM filter om de zoveel tijd wordt verwisseld)

volgens mij moet je zelfs met de K&N filters vochtig houden met een type olie!

@koen: ik had ook geen wonderen verwacht hoor. ;)
maar bij mijn lex merkt je het verschil alleen in wat meer gebrul bij hogere toeren