Werd hoog tijd haha.Leuk dat er weer nieuw leven in dit project komt! Ik ga hem volgen!
Werd hoog tijd haha.Leuk dat er weer nieuw leven in dit project komt! Ik ga hem volgen!
Dat hebben we inderdaad ja. Ben blij dat ik toch je advies maar op heb gevolgd.hey Misha
over die folie hebben wij het al eens gehad , goed dat je dat eraf hebt gehaald , veel netter zo
ik zie dat je downstream sensor storing geeft na de cat , dat kan wijzen op een defecte cat , ik heb vorig jaar mijn upstream sensor vervangen en de kosten vielen erg mee
Smarter en ik komen ook naar de meeting en het zou mooi zijn als we de 3 SC' s eens bij elkaar kunnen zien
Hmm ja idd dan zou dat niet aan die downstream sensor kunnen liggen maar hij zuipt wel en heb al 2 x de foutmelding gehad dat me motor storings lampje ging branden met 2 x de zelfde melding namelijk dat die downstream sensor naar de ... is.ja die van mij zoop ook als een malle , je upstream sensor geeft je mengsel aan de ecu aan en de downstream meet je uitlaat gassen na de cat
dus als je zegt dat ie zuipt dan zou het logischerwijs je upstream moeten zijn voor je cat
ja de uitlees ELM liegt niet , jij hebt het veel betere OBD2 , ik nog het prehistorische OBD1
Wat, dat tanken?Regelmatig tanken hoort er wel bij maar man wat is het genieten!
Prachtige wagen, Mishav!