Beste forum leden. Ik wordt onderhand simpel van het nakamichi sound systeem dat af fabriek in mijn lexus sc zit. Eerst wilde hij geen cd's meer afspelen. Ja de eerste 2 vd 6 maar je kon niet doorspoelen of naar een volgend nummer gaan. En het geluid wil af en toe ineens wegvallen. Dit allemaal afgezien van de ergernis van dat het systeem op halve frequenties werkt en je dus zo goed als geen radiozenders helder kan krijgen. Nu heb ik van een andere sc nog een radio (ook nakamichi ) maar van een 93er sc400.,tezamen met de versterker en de 12 cd wisselaar. Maar. Deze radio van de 93er pakt niet de 6 cd wisselaar die er nu in zit. En andersom de 12 cd wisselaar niet omdat daar 3 stekkerblokken in geklikt dienen te worden ten opzichte van 2 stekkerblokken bij die van 6 en natuurlijk ligt dat 3e stekkerblok niet als voorbereiding in de auto dus ook dat kan ik niet gebruiken. Ik heb de versterkers al na laten kijken en deze zijn beide gewoon goed. Geen lekkende condensatoren of wat ook. Mijn vraag is dus. Wie is er bekend met dit systeem en wat kan ik in vredesnaam doen om het goed te krijgen?
En als ik nou wel voor een aftermarket systeem zou gaan. Hoe houd je dat dan in vredesnaam betaalbaar zonder dat je het complete systeem hoeft te vervangen. Dus wat moet ik minimaal aanschaffen naast de dubbel din radio?
Hopenlijk kan iemand helpen.
Mvg. Misha
En als ik nou wel voor een aftermarket systeem zou gaan. Hoe houd je dat dan in vredesnaam betaalbaar zonder dat je het complete systeem hoeft te vervangen. Dus wat moet ik minimaal aanschaffen naast de dubbel din radio?
Hopenlijk kan iemand helpen.
Mvg. Misha