die melding komt terug , ik had er laatst ook 1 , bij mij was het obd1 code 21: main O2 sensor linker bank
radio probleem heb ik ook gehad en ga er maar van uit dat je oem versterker het binnenkort gaat begeven , lekkende condensators
bij jouw lijkt het om de tweede sensor te gaan , dan zou er iets mis zijn met je cat heb ik me laten vertellen
succes :rulez:
die versterkers zijn een drama , ik had de Nakamitchi optionele audio setup , de standaard versterker is van pioneer
dat ding heeft 10 weken bij een audiofiel gelegen en einde verhaal helaas , dan kun je dus aan een hele nieuwe setup
als je de oem radio wil behouden is een andere versterker niet mogelijk , staat veel op CL daarover
ik had liever de originele behouden ondanks die USA radio's geen even tiende frequenties kunnen weergeven zoals 96.8 , alleen 96.7 en 96.9
lees dit maar ff
http://forum.lexusforum.nl/forum/lexusforum/projecten/125622-sc400nl-s-modificaties/page3
die O2 die voor de cat zit (upstream) is eenvoudig bij te komen , links en rechts hebben het zelfde nummer bij mij , ging jouw trac lampje ook branden ?
en ja wat rijd zo een SC geweldig he , die V8 is een genot :thumbsup:
geniet er elke dag van
Haha held! Top man. Het motorstorings lampje is me nog niet weer aangegaan en heb er alweer een kleine 100km bij op gereden.hier Misha ff een copy/paste gemaakt van wat ik op CL voor je heb gevonden , wilde het hier ook graag delen ,
gratz Misha , can't wait to see the car for real
the codes are here
http://www.troublecodes.net/lexus/
P0136
HO2S Circuit Malfunction, Bank 1 Sensor 2
bank 1 is left and sensor 2 is downstream , so behind the Cat , but check that wiring who are all the way up into your cabin under your shifter brezel
Denso Oxygen Sensor - Downstream
Click to Enlarge
(6 Reviews)
Sale Price:
$58.63
Quantity:
1
(10) In Stock
Part Number: 7586-07011382
Notes: OE Style -- DENSO is the O.E. Manufacturer / Oxygen Sensor
Features:
Designed to detect the amount of oxygen in the exhaust system
Constructed from high quality material
Features double protection layer, aluminum oxide trap layer, PTFE filter and stainless steel housing
Manufactured with precision to meet OE standards
Easy installation
Position: Downstream
Condition: New
verstandig om hem te laten overwinteren , op hoeveel is hij getaxeerd ?