mvraamsdonkIS300
Stamgast
- 11 jan 2014
- 2.541
- 140
- 0
Laten we hopen dat ze snel tijd hebben,
dan kan het genieten beginnen
Volgens mij geniet Mishav nu ook al Henny
Het zijn geen mistlampen maar cornerlights , die gaat aan als je je verlichting aan hebt en de kant op schijnt om de hoek, de kant waar je richting geeft , op jouw 2000 model hoort dan ook de facelift bumper met mistlampen ,ik neem aan dat jouw SC daar ook een schakelaar voor heeft ,ik nl niet
persoonlijk vind ik het zonde dat je ze in kleur gespoten hebt ,oogt goedkoop en alsof het een optie is bij een instapmodel
zo te zien heb jij de kwaal die iedere SC heeft ,namelijk een lekkende stuurbekrachtigings pomp je kunt de sporen langs je dynamo zien ,in mijn geval een lekke ventiel als je tot lock stuurt , zouden je retour slangen al die tijd los hebben gehangen dan had je nu alles onder
ATF gehad en je reservoir leeg
dat met die platen hoop ik echt voor je maar dat was de vorige keer al een discussie punt geloof ik
onze andere platinum SC rijder heeft ook Hollandse platen , achter een vierkante
succes misha :rulez:
Wat een (goed) werk! :thumbsup:
Je hebt kans dat ze het balkje uit de sparing slopen. Oud forumlid hier had een carbon inzetstuk over de hele opening met sparing op amerikaans/japans formaat. Volgens hem hebben ze met alle macht geprobeerd dat ding eruit te slopen, omdat het duidelijk aftermarket was. Het zat echter vast met lijm en bouten en hij had gezegd dat hij de auto zo had gekocht.
Ik hoop echt dat je de 18.2 platen mag voeren straks.
Succes!
Succes Dinsdag en ja lekkende stuurbekrachtiging is ook een kwaal bij de eerste generatie LS,
in ieder geval op tijd ontdekt en je dynamo nog niet defect door de lekkende olie
Gefeliciteerd jongen ! :rulez:
morgen de weg op ?
Mooi, gefeliciteerd en het goede weer komt er aan dus genieten van de goede afloop.:thumbsup: