Ben ondertussen weer wat verder.
Wat is er gebeurd :
UItlaat dempers verwisseld voor originele exemplaren die ik nog had liggen van de Soarer die ik als donor gebruikt had.
Met een db app de decibels gemeten en vergeleken.
Op de keuring had ik 86db waar 77db de eis is. Er zit wel een marge op van 2a3 db.
Dit getest met warme motor bij 4000toeren.
Met de app metingen gedaan die opliepen tot 87db .
Na de dempers vervangen te hebben gaf de app 77db aan bij 4100toeren bij warme motor.
Dat is een verschil van 10db tegen een 9db teveel op de keuring.
Dus het lijkt rendabel.
Dat wordt een op hoop van zegen dingetje haha.
Verder een andere ophangbeugel gefabriceerd zodat de mistlamp nu exact op 25cm vd grond hangt.
En vandaag de grootste opgave aangepakt.
Een kennis van me is lasser op boorplatformen etc.
En kwam langs met zijn apperatuur om het subframe aan te pakken.
Ben egt superblij met het resultaat.
Genoeg gelult.
Foto`s .
Toen kwam de operatie :
Alles maar aan de kant geknupt haha.
De schade :
Ruimte gemaakt.
....
Resultaat.
Nu dit ook weer klaar is blijven er 2 taken over.
Het tijdelijk ombouwen van de sidemarkers naar knipperlichten.
En het constructie plaatje laten maken.
Vd week de wielophanging weer even inelkaar zetten & morgen bellen voor een herkeurings afspraak.
Zet er gewoon maar weer vaart achter. Wil toch kunnen rijden dit jaar.