project van slippernick

ff een update:

aangezien het nog best koud is buiten word er aan de audio niet veel gedaan.
behalve dat ik heel binnekort de hoedeplank moet gaan vast zetten wan die rammelt een beetje mee met de achterspeakers :( :(

gister bij de dealer geweest om de distubitieriem te laten vervangen en op de terugweg ff bij edwin geweest om de filter tehalen,natuurlijk gelijk er in gezet.
het is een k&n vervangingsfilter geworden waardoor ik eigenlijk ook meer geluid zou krijgen, maar volgens mij is hij juist stiller geworden :(
de gasveren worden besteld net als de raamlijsten :D

gister ook ff stiekeum gekeken naar de opvolger van dit model en die is stiekum toch best mooi en een slag groter dus als het ff meezit dan komt die er ooit een keer,haha

mlcoolj zei:
en wat is de opvolger dan? LS430? :D

haha nee.
dan zou ik voor de ls600hl wellness gaan.
die zijn niet zo heel duur in duitsland over eenpaar jaar.

ik denk eerder dat het een is250 wordt dan.

vandaag mijn kwaadkijkers laten spuiten dus morgen ff erop plakken :D :D

de achterklep is ook klaar ik heb 2 gasveren van 300Nm geplaatst en de klep gaat bijna vanzelf open :) :) het begin moet ik ff meehelpen.

goed bezig! ben je tevreden met de achterklep? of ga je nog zwaardere gasveren monteren?

slippernick zei:
vandaag mijn kwaadkijkers laten spuiten dus morgen ff erop plakken :D :D

de achterklep is ook klaar ik heb 2 gasveren van 300Nm geplaatst en de klep gaat bijna vanzelf open :) :) het begin moet ik ff meehelpen.

Dit probleem had ik ook. de gasveer (ingesloten stand van de kofferbak) duwde deze naar beneden, dus dicht!
Ben gewoon in de kofferbak gaan liggen en deze bijna dichtgedaan, zo wist ik het zeker
zodra je over het punt van horizontaal liggen heen bent, lukt het op eigen kracht.
Ik heb de bevestiging aan de de hoedenplank verlaagd en nu gaat hij helemaal vanzelf open!
Helaas heb ik wel nieuwe gasveren van Peugeot gebruikt (juiste lengte) maar natuurlijk doen ze het niet meer.
(schijt kwaliteit)

ik heb gas veren van lift-o-mat gebruikt
ik ga de veren nog iets naar beneden zetten zodat ze meer kracht hebben en dan gaat hij als het goed is vanzelf open.

vandaag een grote tegevaller gehad :zielig: :zielig:
ik had mijn 19ers eind oktober al van de auto gehaald en veilig opgeborgen en de orignele wielen er weer op gelegd
maar laatst weer alles om gegooit en ik ziet dat op de 19ers een hoop oxidatie onder de lak zit :X
ik heb ze in juni gekocht en gewoon met shampoo schoon gemaakt elke week dus dat is egenlijk niet normaal zou je zeggen.
dus ik contact op genomen met de leverancier en hij met showoff-imports waar de wielen vanaf komen
foto's gestuurd en kreeg ik vandaag bericht dat het geen garantie is want op de foto's waren krassen te zien(zijn hele kleine poetskrasjes maar in gezoomd lijkt het heel wat,denk ik)en ik zou onzorgvuldig met de wielen zijn omgegaan en ze twijfelde of dat de wielen er wel af zijn geweest in de winter. :X :X
dus heb ik fijn een set wielen onder de auto die verrot zijn en pas een half jaar oud zijn.
krijg dus ook niks betaald of opgelost. KL*te zooi!!!! :evil2: :evil2:

ik baal dus echt als een stekker,wat een k*t gevoel kunnen een paar velgen je geven zeg :( :(

Dat is echt heel erg!!! maar wat een slechte kwaliteit!! ik vraag mij af of showoff niet de autosyle kant opgaat.
echt heel jammer, zelf hecht ik weinig/geen waarde aan velgen, maar ik kan jou wel goed begrijpen.
sterkte met het verlies!!

@mlcoolj
zolang het geen frans of duits is mag het erop. wil volledig elektrisch proberen (met motor).
knopje open zelfde knopje dicht.
zal er waarschijnlijk toch niet van komen > geen tijd.

dat is messed up nick! als je naar de meeting gaat, kun je misschien de velgen meenemen en misschien kan er toch naar gekeken worden?

@Nathanael: dat zou een gaaf project zijn, de 5 serie heeft dat ook toch? of was het de 7 serie?

ik ben met mijn leverancier tot een goede oplossing gekomen door de wielen bij wheelcare aftelaten draaien en opnieuw laten polijsten.
dus de blanke lak gaat eraf en komt er ook niet meer op.
nu is het alleen hoofd zaak dat ik ze goed bijhoud met met alu-poets middel.

ik heb de kwaadkijkers erop geplakt en zal er vanavond een foto van maken :photo: :D

hier de foto's van de "kwaadkijkers"
de kwaliteit is wat slechter want het is een beetje donker :)
Foto-3NJ8RDD6.jpg

Foto-3WU4VRJU.jpg

Gelukkig heb je een mooie oplossing, zal vast heel goed staan. :photo: A.U.B

@Mlcoolj: Volgens mij de 5 high executive en bij de 7 vanaf executive, dacht ik zo.
Fluisterend: 607 heeft het ook.

ziet er goed uit :rulez: die van mij liggen nog steeds in de kofferbak :neutral: