ik heb gas veren van lift-o-mat gebruikt
ik ga de veren nog iets naar beneden zetten zodat ze meer kracht hebben en dan gaat hij als het goed is vanzelf open.
vandaag een grote tegevaller gehad :zielig: :zielig:
ik had mijn 19ers eind oktober al van de auto gehaald en veilig opgeborgen en de orignele wielen er weer op gelegd
maar laatst weer alles om gegooit en ik ziet dat op de 19ers een hoop oxidatie onder de lak zit :X
ik heb ze in juni gekocht en gewoon met shampoo schoon gemaakt elke week dus dat is egenlijk niet normaal zou je zeggen.
dus ik contact op genomen met de leverancier en hij met showoff-imports waar de wielen vanaf komen
foto's gestuurd en kreeg ik vandaag bericht dat het geen garantie is want op de foto's waren krassen te zien(zijn hele kleine poetskrasjes maar in gezoomd lijkt het heel wat,denk ik)en ik zou onzorgvuldig met de wielen zijn omgegaan en ze twijfelde of dat de wielen er wel af zijn geweest in de winter. :X :X
dus heb ik fijn een set wielen onder de auto die verrot zijn en pas een half jaar oud zijn.
krijg dus ook niks betaald of opgelost. KL*te zooi!!!! :evil2: :evil2:
ik baal dus echt als een stekker,wat een k*t gevoel kunnen een paar velgen je geven zeg