project van slippernick

ik heb het slederaampje van de radio niet gebruikt maar de radio vast geschroeft aan de zijkanten en nieuwe gaten geboord in het kunstof raampje wat ik besteld had.
en verder is het passen tot dat je hem heb zoals je wil.
je moet wel ff oppasssen dat de radio niet te diep zit want je hebt niet heel veel ruimte in de auto achter de radio.

sucsez

gister de gele mistlampen aan de voorzijde gemonteerd, die had ik geruild met koen (kwp) en ik vind het wel ruig uit zien.
wil ik de koplampen nog xenon zetten en eigelijk in de mistlampen ook kijken hoe dan het effect is.
nu is het boven wit en onder echt mooi geel.
de vriendin vind het niks maar het is toch iets meer mijn auto :) :)

van mario(gewoonmario) heb ik op DE meeting witte mist achterlichten (thankx mario)gekocht, die wil ik nog ff blinderen en dan komen die er ook in.

en ik heb op de meeting fijn uitleg gehad hoe een bc coilover- set werkt zodat ik dus nog wat verder kan verlagen voor :) :)

helaas zag ik vandaag dat mijn achter bekleding van de c-stijl los aan het laten is. zou dat nog garantie zijn? anders moet ik op de sloop ff nieuwe halen.

fotoooo'sss ik vond die gele altijd wel mooi hoor! helemaal op een zwarte auto... enne.. nog lager? Stuitert de auto veel?

het zag er op de meeting zeer netjes! vooral die center-speaker vind ik zeker wel mooi gevonden! :rulez:

mlcoolj zei:
... enne.. nog lager? Stuitert de auto veel?

nee de auto is nog best confortabel want ik heb de veerspanning op z'n slapst staan kwam ik achter na een geweldige meeting in dongen.
als ik die dus strakker draai dan stuitert de wagen wel :D :D
alleen de voor kant wil ik strakker want daar loopt die aan en ik wil hem zo graag lager hebben dus moet ik wel.

hmm ok.. ben benieuwd! de achterkant was al behoorlijk laag, niet mijn ding haha, maar als de voorkant misschien lager gaat, dan komt het misschien beter uit te zien.. zowieso is zo laag gaan niet mijn ding... maar dat is alleen maar goed, stel je voor als iedereen dezelfde smaak zou hebben! :D

Dik hoor zo laag! Heb als 't goed is ook binnekort(hoop deze week) een BC racing schroefset, ben benieuwd hoe laag die gaat op me 1st gen GS300 en hoe 't rijd! :rulez:

ben nu eidelijk bezig met het maken van de subwoofer-kist :mrgreen:
wat een pokke werkje omdat er al zo weinig ruimte is in de kofferbak en ook nog boodschappen wil doen heb ik een platte kist gemaakt en met poly een ring verhoogt zodat de woofer een beetje naar achter kan zodat hij zo min mogelijk ruimte in beslag neemt.
ik zal :photo: :photo: maken van de bouw totdat hij erin zit
en zet het dan compleet hier neer.
maar het zal wel ff duren maar ik wil het zeker voor automaxx 2011 afhebben.

ik heb helaas door drukte nog geen tijd gehad om mooie foto's te maken van de gele mistlampen.

'mijn wind schermen bij de ramen zijn ook binnen gekomen maar moet ze eigelijk nog zwart spuiten.
ook daar komen nog foto's van

met de velgen is het opgelost.
het bedrijf waar ik ze van had gekocht laat ze afdraaien en dan opnieuw polijsten.

hier toch ff een klein update tje van mij subwoofer kist

zo komt hij dus in de kofferbak
Foto-G6KJAME4.jpg

eerst een beetje vast gezet met alu strippen
Foto-WOIX3GZD.jpg

de eerste laag poly.
Foto-CT6LXUHD.jpg

Foto-DUKJNIVY.jpg

en zo is het tot nu. dit is met een korf van mijn oude woofer die het zelfde is als die ik ga gebruiken is ook makelijk voor de maten en zo
Foto-3KZREITM.jpg

er zit nu +/- 3.5l poly hars op met 3m2 glasvesel doek en 1kg poly plamuur
het hoeft niet mooi te zijn als het maar praktisch is en goed gaat klinken.
ben alleen nog aan het bedenken of ik hem met leer of met stof ga bekleden.
uiteindelijk zie je hem toch niet als hij in de kofferbak staat :D :) :mrgreen: