project van slippernick

Ja daar heeft ie volledig gelijk in, als je een licht zilvere auto hebt springt ie er echt uit, nu is het een donkere massa met contouren van de auto. Wat op zich naar mijn mening niet verkeerd hoeft te zijn qua totaal beeld, zoals de fotograaf zei geeft het een duistere sfeer. Dit zijn ook niet echt foto's om de auto te tonen maar het totaal plaatje is wel vet!

gr. koen

Gister maar weer de winterbanden erop gelegt.
Ik heb ze op de orginele wielen zitten en zijn dus een paar maatjes kleiner dan die zomervelgen.
Hij remt en versnelt een heel stuk beter :)
Dat is dus evd redenen dat ik miin remmerij aan ga passen in het voorjaar.
Gelijk de auto voor 5cm omhoog geschroeft en achter 6cm, echt ideaal zo'n schroefset.
Wel ff snel genoeg uitlaten lijnen :) het is wel ff wennen met instappen zo'n tractor :) :)

Ik heb helaas laatst een baksteen geraakt die midde op de weg lag en daar met 2 wielen overheen gereden.
Nu zijn die 2 dus behoorlijk beschadigt maar gelukkig dek mijn verzekering dat. Dus kan ik weer 2 nieuwe wielen uitzoeken :) Nu komen daar natuurijk wel weer de zelfde op als ik had alleen dan met een et van 25 ipv 45.
Met als gevolg dat mijn wielen dadelijk lekker strak in de kuipen liggen :) :) :)
Ik zal denk ik wel de wielkasten moeten uitrollen maar ook dat komt wel weer goed :)

Dat is dan weer een mooie bijkomstigheid toch :rulez: Ik zou hem wel laten uitlaten na zo?n tik. Just to be sure

gr.koen

Zaterdag de wagen weer goed gepoetst en gewaxt zodat hij er voor de winter er weer een beetje beschermd bij staat.
Binnekort maar eens motorolie verversen en gevolgte remleidingen monteren en dan meteen ff de remolie verversen.

Gister andere veren voor mijn schroefsetje besteld. Achter komen 14kg's en voor 10kg's. Ik vond dat hij te confortable waS.
Als ik ze binnen heb gaan de 19ers er weer op en ga ik de ophanging weer eens goed schoon maken en verven. Zodat het er weer netjes uitziet.
Ook komen er snel genoeg stalen remleidingen op en spoelen we de remmen ff helemaal door zodat ik ze kan vullen met dot 5.1
Tot zover weer eens een update.

Het is idd een bc schroefset. Ik had standaard 10 - 6. Dus dat is achter wel een beetje slap.
Dus als iemand nog veren wil kopen.......... 50euri voor 2 6kg's veren.

hey nick, jij als enige winnaar van de owner spotlight, heb je geen zin om mee te doen met competitie komende meeting?? ;)

Ik had me al opgegeven hier voor.
maar dan moet ik nog hard gaan poetsen, haha
angezien we thuis hard aan het verbouwen zijn kan het er wel eens bij inschieten.

Na een lange tijd niks aan de auto gedaan te hebben ben ik toch maar weer spulletjes gaan bestellen op ebay.
eerst heb ik een soort gs grill gekocht, die is bij de spuiter.
sticker voor op de klauwen gekocht, die zitten in middels er op.
onder tussen de remklauw gangbaar gemaakt want die zat helemaal vast en dus ook afkeuring voor de keuring.
de rem vloeistof helemaal door gespoeld zodat alle oude vloeistof eruit is en vervangen voor nieuwe dot4
laatst nog een kofferbak-spoiler gekocht, die moet nog binnen komen samen met wat LED-lampjes voor het dashboard.
binnekort wil ik een hoogglans zwart interieur-stickerset bestellen en de binnenspiegel en andere kapjes van de verlichting ook hoogglans zwart maken dmv folie.

Ohja en bij koen nog een achterlicht conversie besteld. Nu moet ikeerst nog ff nieuwe/goede mistlampen hebben.
Het was voor een goed doel, haha.

bwahahahaha grapjas... staat een telnr bij..gewoon bellen... heb al eens contact gehad met die kerel hij reageert meestal in de avond...

Ik heb mijn mistlampen binnen voor in de achterklep, nu nog ff blinderen en mijn mistlamp/achterlicht conversie kit erin knuppen(die krijg ik als het goed is ook deze week)
Mijn kofferbak spoiler is ook binnen maar die vond ik niet mooi op de kofferbak dus die heeft een ander plek gekregen.
Mijn grill is ook binnen maar daar is door mijn fout wat fout meegegaan met spuiten dus die moet ik nog ff oplappen.
De trekhaak( afneembaar) haal ik binnekort ff op.
En de wagen laatst weer ff achter 3.5cm omlaag geschroeft.
En dan de sticker op de remklauwen geplakt.
Ik zal binnekort eens foto's maken