Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou persoonlijk voor stof gaan, dit is een stuk makkelijker qua bewerking, oneffenheden vallen minder op en het is minder gevoelig voor beschadiging (dit vooral omdat het toch de laadruimte is)
De woofer heeft er ondertussen al in gezeten, maar de dub1200 is vastgelopen :zielig:
Dus die ligt weer thuis met kist.
Ik heb van een colega een rockfort kistje met woofer gekregen maar dit is ook net niet wat ik zoek.
Maar voor ff is het wel een leuke ondersteuning.
Eerst moet ik ff mijn centerspeaker vervangen voor iets zwaarder want nu springt mijn versterker uit als het tehard gaat.
vandaag mijn dakrails binnen gekregen en natuurlijk gemonteerd.
hier wat foto's
ik denk dat de auto voor de vakantie iets omhoog schroef want dan kan ik de schokbrekers weer wat zachter zetten en kunnen we genieten van een confortabele rit
en ik had het idee om voor volgend jaar een surfplak te kopen en die zwart spuiten met een chroom lexus logo erop en die dan voor de fum op het dak te leggen :mrgreen: :mrgreen:
Deze zijn van mac maat met de zelfde bevesteging.
Ik vind het ideaal. Nu hoef ik tenmiste geen dure trekhaak aan te schaffen.
En binnen een half uur is alles eraf.
Vandaag mijn hid-kit binnen gekregen voor de koplamp (van lince uiteraard)
En de h-braces voor en achter opgehaald (van forumlid bas)
De hid zit er al in en maandag ga ik me eens wagen aan de h-braces
Hallo Nick, 1 ding. Kijk uit met drempels het kan zijn dat je je een paar kapot schrikt. De braces, komen iets lager dan origineel te zitten, waardoor ze eerder drempels raken dan dat je gewend bent.
Oei nog lager dan de uitlaat?
Ik raakte nu soms al wat
Ik had hem ff wat omhoog geschroefd voor de vakantie maar morgen gaat hij weer naar beneden maar wel iets hoger als eerst, dus ik heb de kans dat het nog goed gaat.
Maar bedankt voor de tip :rulez:
vanmiddag ff de h-braces die ik van forumlid bas heb gekocht erop gezet.
wat gebruikt lexus/toyota toch k#t schroeven :evil2:
bij de achterste is er 1 al afgebroken met het proberen lostedraaien en 2 staan op het punt om af af te breken :X
en dan had ik ze al ingespoten met een soort van wd40.
die 3 moet ik dus nog ff uitboren maar de brace zit er al wel onder
de voorste ging een heel stuk makkerlijker die zit muurvast aan de auto.
gelijk maar de moeren met borgmiddel vast gezet zodat ze dus niet los kunnen trillen en vervellende rammeltje ofzo kunnen geven.
Hmmmm, Dit komt me heel bekent voor. Is idd klote. Ik heb ook twee bouten afgebroken. Ik heb ze niet uitgeboord, ik heb twee nieuwe steunen gekocht bij de toyo dealert.
PS waar raak jij je uitlaat? Bij de einddemper? Ik wel af en toe. Als ik met mijn achterkant te snel over een drempel ga. Succes met boren en de gaten herstellen.
ik kon niet zien waar ik iets raakte totdat ik vanmiddag onder de auto lag.
de dempers raak ik niks mee maar wel de kappen net voor de achter wielen en de krikpunten zeg maar.
vandaag een foto shoot gehad met de club
best wel mooi
de lokatie was een oude trein opslag hal uit 1872 of zo.
zal zo snel mogelijk foto's er op gooien als ik ze heb.
de foto's worden nog bewerkt en zo door de fotograven.
de braces zaten er zo onder.
die afgebroken bouten waren zo uitgeboord geen problemen.
maar ik weet wel dat de hele zooi qua ophanging er onderuit gaat en verstevigd word door stukken strips en zo er aan telassen en dan stralen en spuiten. zodat het weer degelijk en toonbaar is
hier een paar foto's die ik gemaakt heb met mijn cameratje.
ze vallen me een beetje tegen, de ideen waren beter
de goede moeten nog komen. http://www.mijnalbum.nl/Album=844PTHHY
Mooie lokatie Nick! Buiten was het alleen niet heel zonnig volgens mij, de foto's zijn erg donker maar dat zal de fotograaf wel aanpassen. Mooie mistlampen btw man
het probleem was eigenlijk dat het buiten heel mooi weer was en de hal was uit 1870 ong. en dus in het dak bijna geen ramen zaten en die er zaten waren vettig, maar de raampjes aan de zijkanten zat bijna geen glas meer in.
dus zatten we in een donkere ruimte met een hele felle zon door de zijramen
dit is wat 1 fotograaf er over zei:
Wat toch wel lastig was is het beperkte licht in de hal, vooral in combinatie met de raampjes waardoor het felle licht naar binnen schijnt. Dat is ook te zien aan de meeste van jullie foto's, die raampjes zijn zwaar overbelicht. Ik heb er veel werk aan gehad om dit overal een beetje te compenseren. Met zulke duistere locaties krijg je ook vaak hoge ISO waardes waardoor je veel korrel op de foto krijgt maar ook langere sluitertijden waardoor een foto heel snel niet haarscherp is. Wat ook lastig is, is dat bijna iedereen van ons een donkergrijze of zwarte auto heeft haha . Dus een zwarte auto in een donkere ruimte met felle raampjes op de achtergrond = erg lastig.