project van slippernick

Is wel mooi zo, al is de bad-look niet echt mijn ding (maar is persoonlijke goesting h?).

Van de velgen is wel klote, hun uitleg klopt van geen kanten. Al was je de velgen elke week met een afwasspons, dan kan het nog niet!! Velgen eraf halen voor de winter, dit zegt meer over de kwaliteit ervan :(
Ferme service zou ik zeggen!!

In elk geval, doe zo verder man :rulez:

Re: zwarte is200

hier een foto update van het inbouwen van de speakers in de deuren
Foto-HDMZLXKN.jpg

dit is orgineel vs dls refrence r6a

Foto-KX6ZLZS6.jpg

de 36mm opvulringen voor de dls'jes anders kwam de magneet tegen het raam-mechanisme.

Foto-UCOIEVRF.jpg

de tweeters in de orginele kappen gelijmd
Foto-7QCZQMPZ.jpg

Foto-EEB4X6TN.jpg

het scheindings filter heb ik in de deurbekleding gelijmd

de deur is nu alleen aan de buitenplaat beplakt met dempingsmatten en ik ga binnekort de rest van de deur ook doen.
achter de speaker heb ik een stukje isolatie mat gelakt om een voller geluid te krijgen.

ik was mijn oude computer aan het opruimen en toen kwam ik deze foto nog tegen, dat is mijn oude corolla in het parelmoer wit
Foto-MZ7FBTL4.jpg
:)

haha die luchthapper? dat was een zaterdagje lachen met een decopeerzaag
d'r lag gewoon het originele 1600 blokje in.
met RAM-air en een open 3" uitlaat zonder dempers,haha
hij rijd nu ergens in afrika rond als het goed is mischien wel met een rood kruis op de zijkant,haha

gister mijn center speaker ingebouwd
het dts effect is nu wel beter hoorbaar maar de hel zaak moet nog wel goed afgesteld worden maar dan ga ik denk ik eerst maar eens een subje erin gooien.
en ik heb nog een voedings probleempje ik denk dat ik een goeie condensator nodig heb.

ik zal snel genoeg eens foto's maken.

maandag word de auto weer gepolijst alleen dan iets beter met ander polijst middel.

gister colorshop gebeld om tevragen wat het koste om de strip die boven de kentekenplaat zit chroom te spuiten. koste?80,- dus ik denk dat ik eerst maar eens een stuk chroom folie haal en kijk hoe dat gaat.
en dan mischien ook de stootlijsten op de deur proberen.

Lekker bezig, ben benieuwd naar de centerspeaker. Vind het wel een goed idee. Wat voor een speaker heb je gebruikt? 9x6? of 16,5 cm?

:photo: :photo: :rulez:

vandaag een leuk telefoontje gehad van ecperformanceparts.nl dat mijn schroefsetje binnen is gekomen vandaag :D :D

kunnen we binnenkort weer knutselen

bc racing

kan alleen eigenlijk niet vinden hoeveel ik dan kan verlagen.

ik heb nu megan veren en daar 1ring afgeslepen maar mijn schokkers waren rot(na 150000km al :neutral: is dit normaal?) dus daarom maar een schroefsetje zodat ik de hardheid ook kan bepalen en natuurlijk nog lager kan leggen :D :D

vandaag m'n schroefset van bc racing op mijn auto gemonteerd
en geloof me hij kan echt super laag.

achter kan hij helemaal plat op de grond als ik wil maar dan kun je geen drempel meer nemen :) :)
voor hard ik hem zo laag dat ik dus niet meer kon rijden die heb ik nu ff ong op de hoogte staan zo als hij stond zodat de veren eerst kunnen "zetten"

voor
Foto-P7FXC3YX.jpg

na
Foto-IRGTWBGM.jpg

en nu toch maar ff weer omhoog gezet zodat de veren zich kunnen zetten

voor
Foto-8NETZIXM.jpg

na
Foto-R84OBB6L.jpg

maar achter gaat hij ook nog iets omhoog want met een paar man achterin gaat het niet helemaal goed met drempels :neutral:

mag ik je vragen waar jij je frame vandaan heb voor de 2din radio, heb er zelf ook eentje gekocht maar deze past niet lekker kan jij me iets verder helpen wat dit is geen mooi gezicht

check mijn is200 prject voor foto's

alvast bedankt

Kan iemand me zeggen of er voor de coilover van BC ook andere veren (lichtere) te krijgen zijn?