Remschijven GS450

Ik had hetzelfde met afdraaien. Daarom uiteindelijk dit gedaan:
Zit het verschil dan in remklauw zadels of (ook) de klauw? Als de diameter van de schijf het enige verschil is (m.a.w. klauw staat meer naar buiten, zou een zadel conform de standaard schijf toch ook afdoende moeten zijn?

Zit het verschil dan in remklauw zadels of (ook) de klauw? Als de diameter van de schijf het enige verschil is (m.a.w. klauw staat meer naar buiten, zou een zadel conform de standaard schijf toch ook afdoende moeten zijn?
Dat gaat mijn pet eerlijk gezegd een beetje te boven.
De klauw voor de zwevende schijven is sowieso groter, maar bevestiging is hetzelfde als de originele/kleinere klauw

• Leuk
Waarderingen: ThinlaneT
Interessant draadje.
Heeft elke GS450h die dure zwevende remschijven of alleen de F-Sport en President Line?

Ik zou namelijk op termijn graag een GS450h PL willen hebben. Kan ik me alvast voorbereiden :cool:

Interessant draadje.
Heeft elke GS450h die dure zwevende remschijven of alleen de F-Sport en President Line?

Ik zou namelijk op termijn graag een GS450h PL willen hebben. Kan ik me alvast voorbereiden :cool:
Voor zover ik weet is het specifiek alleen de President en F Sport line en ook alleen op de 450h.

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Volgens mij heeft de IS500 (in de USA) ook zulke schijven. Maar dus originele en net zo duur. Nog steeds nergens een aftermarket-set gevonden...
Bij de laatste beurt (begin deze maand) is Louwman er nog niet over begonnen, dus ik heb nog even uitstel...