Rob wil zich graag even voorstellen

Een tussenstop dan maar. We nu bijna een week verder en de auto bevalt ons goed! Gemiddeld verbruik met een niet al te zware rechtervoet staat nu op 1:21,5 😉
 
Dit verbruik haal ik ook als gemiddelde met mijn CT, tijdens het verblijf in de Franse alpen lag het net onder de 1 op 20 maar hier in NL haal ik ook ruim de 1 op 21,5. Je moet inderdaad geen zware rechtervoet hebben, maar ik denk dat jij de auto om de dezelfde reden als ik aangeschaft hebt. De meeste lease rijders hebben deze auto alleen maar aangeschaft voor de bijtelling, ik denk dat de huidige generatie kopers deze auto koopt voor het verbruik, luxe en kwaliteit van Lexus. Zo is het bij mij het geval!
 
Welkom Rob. Ik behoor sinds een paar dagen tot de buitenste schil, want net lid geworden .Veel en veilig rijplezier met de CT !
 
.
Dit verbruik haal ik ook als gemiddelde met mijn CT, tijdens het verblijf in de Franse alpen lag het net onder de 1 op 20 maar hier in NL haal ik ook ruim de 1 op 21,5. Je moet inderdaad geen zware rechtervoet hebben, maar ik denk dat jij de auto om de dezelfde reden als ik aangeschaft hebt. De meeste lease rijders hebben deze auto alleen maar aangeschaft voor de bijtelling, ik denk dat de huidige generatie kopers deze auto koopt voor het verbruik, luxe en kwaliteit van Lexus. Zo is het bij mij het geval!

Kan ik mij helemaal bij aansluiten!!
 
Welkom Rob, ik heb m'n CT gekozen omdat het model me aanstond en in combinatie met de CVT een fijne wagen (niet voor zakelijk gebruik).
Wat voor interieur heb je ik heb gekozen voor stof in lichte kleur vond ik mooi staan bij zwart ?
 
Ik heb een jong gebruikte wagen in de kleur zwart met zwarte velourse bekleding. Wel fraai, hoewel dit natuurlijk een persoonlijke smaak is. In eerste instantie wilde ik voor wit gaan. Erg mooi! Enfin, ook jij veel plezier met de Lexus!
 
De eerste ervaringen zijn positief. Ik heb inmiddels veel snelwegkilometers gemaakt. Interessant is dat ik in de Eco Modus een gemiddeld verbruik van 1/21,5 heb gehaald. Hier heb ik niet veel moeite voor moeten doen, gewoon met het verkeer mee gaan, dus niet spastisch gaan rijden om maar een zo zuinig mogelijk resultaat te behalen. Maximale snelheid rond de 110/120 km per uur.

Erg fijn is de audio installatie, het geluid is erg fijn in te regelen en klinkt, mede omdat de auto stil is, erg goed! Het navigatiesysteem DVD werk snel en accuraat, het scherm vind ik wel druk, maar volgens mij kan ik het een en ander nog instellen.

Volgende week Italie (dus ben even niet op het Forum😉). Mijn ervaringen zal ik nog met jullie delen, desnoods als het niet wachten kan, vanuit mijn vakantie adres.

Verder heb ik gezien dat er veel en soms heftig is gereageerd naar aanleiding van mijn topic. Ik heb mijn topic nog eens terug gelezen en ik vind dat ik niet over de scheef ben gegaan. Ik heb mijn gevoel en ervaringen tot dat moment beschreven. Jammer vind ik het dat er tot twee maal toe een topic werd gesloten voordat ik ?berhaupt kon reageren, ik lees niet altijd dagelijks de berichten, vandaar. Ook betreur ik het dat een andere CT rijder hierdoor heeft afgehaakt. Goed vind ik het om te lezen dat mijn mening door anderen wel wordt gedeeld. In mijn topic stond ook duidelijk vermeld dat ik de discussie wilde openen naar aanleiding van mijn ervaringen icm de Forumregels, niets meer en niets minder...........

Tot slot; 2017 komt de nieuwe CT!
 
Misschien kun je je voorstellen dat discussies niet bestaan uit het met forumregels zwaaien om je punt(en)kracht bij te zetten. Dat maakt je verhaal enigszins zwak (wat in principe ook niet hoeft). We kunnen concluderen dat er twee meningen zijn over de CT.

Gaat erom dat je happy bent met je keus en zo te lezen is dat het geval :thumbsup:
 
Ha Rob66 ben je er weer.
Je bent wat mensen uitleg schuldig 😂😂

Misschien is dit wel wederzijds het geval, echter wil ik er geen woorden meer om vuil maken. Ik blijf bij mijn mening en wil het daarbij laten. Mee eens dat er verscillende meningen en opvattingen over de CT zijn. Dit zal altijd zo blijven. Zo zijn er ook vele meningen (positief en negatief) over de andere Lexus modellen en andere merken en typen auto's.
 
Nou generaliseer je Rob66 ik denk dat de CT200h de meest besproken Lexus is.
Aan andere merken en typen auto's heb ik geen boodschap 😀
 
Zegt iets over jouw
je start een discussie en laat vervolgens nix meer van je horen
ziek vind ik dat , zegt nix over de CT maar meer over jouw
 
Wat bedoel je dan ? Ik zit hier gvd in Frankrijk atm en maak me druk om eigengereide mensen zoals jij die het voor andere verpesten en geen tegenspraak dulde , er zijn gerespecteerde CT rijder vertrokken door dit soort
ophiterij en dat vind ik oprecht jammer , Twan was zo een lid , en geef nu niet andere de schuld doordat zij hun mening gaven ....
 
Waar is Hennie zijn post?!
Die heb ik verwijderd. Vond de reactie iets te heftig.


Wat willen jullie nu nog? Volgens mij worden hier geen vrienden meer gemaakt. Misschien kunnen we het hier dan gewoon bij laten en weer verder gaan met het genieten van onze auto's. Ieder op zijn eigen manier.
 
Laatst bewerkt: