De eerste ervaringen zijn positief. Ik heb inmiddels veel snelwegkilometers gemaakt. Interessant is dat ik in de Eco Modus een gemiddeld verbruik van 1/21,5 heb gehaald. Hier heb ik niet veel moeite voor moeten doen, gewoon met het verkeer mee gaan, dus niet spastisch gaan rijden om maar een zo zuinig mogelijk resultaat te behalen. Maximale snelheid rond de 110/120 km per uur.
Erg fijn is de audio installatie, het geluid is erg fijn in te regelen en klinkt, mede omdat de auto stil is, erg goed! Het navigatiesysteem DVD werk snel en accuraat, het scherm vind ik wel druk, maar volgens mij kan ik het een en ander nog instellen.
Volgende week Italie (dus ben even niet op het Forum
). Mijn ervaringen zal ik nog met jullie delen, desnoods als het niet wachten kan, vanuit mijn vakantie adres.
Verder heb ik gezien dat er veel en soms heftig is gereageerd naar aanleiding van mijn topic. Ik heb mijn topic nog eens terug gelezen en ik vind dat ik niet over de scheef ben gegaan. Ik heb mijn gevoel en ervaringen tot dat moment beschreven. Jammer vind ik het dat er tot twee maal toe een topic werd gesloten voordat ik ?berhaupt kon reageren, ik lees niet altijd dagelijks de berichten, vandaar. Ook betreur ik het dat een andere CT rijder hierdoor heeft afgehaakt. Goed vind ik het om te lezen dat mijn mening door anderen wel wordt gedeeld. In mijn topic stond ook duidelijk vermeld dat ik de discussie wilde openen naar aanleiding van mijn ervaringen icm de Forumregels, niets meer en niets minder...........
Tot slot; 2017 komt de nieuwe CT!