- 30 okt 2024
- 650
- 773
- 93
Vorig jaar zijn de voorste schokbrekers, balgen en toplagers vernieuwd. Gelukkig alles garantiewerk. De schokbrekers en balgen zijn gereviseerd cq vernieuwd door Air-TEC in Bulgarije. Ik heb gevraagd of ze mijn oude schokbrekers op de testbank wilden zetten. Resultaat: onverantwoord hier nog meer door te rijden, hartstikke lek en door de olie waren de rubber balgen aangetast. De vakantie in Tsjechiƫ deed de rest en we kwamen met een lekke balg weer thuis.
Maar goed, dat is niet de vraag
Ik kan mij goed indenken dat de schokbrekers achter net zo lek zijn, immers ze slijten tegelijkertijd. Maar, ik merk of hoor er niets raars aan.
Hoe kan ik nu bekijken of ze lek zijn? Nu nog youngtimer, dus die eventuele kosten zijn nog verrekenbaar. Maar liever niet natuurlijkā¦..
Maar goed, dat is niet de vraag

Ik kan mij goed indenken dat de schokbrekers achter net zo lek zijn, immers ze slijten tegelijkertijd. Maar, ik merk of hoor er niets raars aan.
Hoe kan ik nu bekijken of ze lek zijn? Nu nog youngtimer, dus die eventuele kosten zijn nog verrekenbaar. Maar liever niet natuurlijkā¦..