Ik heb wel de knop waarbij ik de spiegels kan inklappen, maar bij GS zitten ze niet op deurpaneel maar heel veel knopjes op verborgen paneel links naast stuur wat ik eerst open moet klappen voordat ik de spiegels kan bedienen. Je hoort het al 9 vd 10 keer denk ik er niet eens aanIs een optie en op deurpaneel moet dan drukknop zitten met afbeelding inklapbare spiegel.
kan kloppen, heb zelf de gs van 2014. tot 2012 oude model met inderdaad verborgen paneel met hoop knoppen.Ik heb wel de knop waarbij ik de spiegels kan inklappen, maar bij GS zitten ze niet op deurpaneel maar heel veel knopjes op verborgen paneel links naast stuur wat ik eerst open moet klappen voordat ik de spiegels kan bedienen. Je hoort het al 9 vd 10 keer denk ik er niet eens aan![]()
Ik had alleen de hoop dat dit gewoon via software te programmeren was. Ooit hetzelfde gehad met de Bimmer en dan kan je via software dit gewoon programmeren.kan kloppen, heb zelf de gs van 2014. tot 2012 oude model met inderdaad verborgen paneel met hoop knoppen.