- 14 jun 2009
- 5.631
- 67
- 48
Heren,
Ik heb laatst nog een topic geopend met betrekking tot het trillen en trekken naar rechts van mijn auto. Na paar keer dealer bezoeken en wat eigen onderzoekjes te hebben gedaan, komen we helaas tot de conclusie dat de oorzaak hiervan voornamelijk aan de voorbanden ligt. Misschien ben ik vervelend,maar ik irriteer me gewoon eraan
.
De banden zijn volgens de dealer gecupt en ik zie zelf wel wat hoogteslag.
De voorbanden hebben circa 6,5mm profiel (zonde)
De achterbanden hebben circa 3,8mm profiel (normaal vervang ik ze al bij 3mm)
Dus heb ik eigenlijk al stiekem besloten om voor 4 nieuwe banden te gaan.
Onlangs hebben we nog met Hube over zijn aanschaf van nieuwe banden voor zijn IS250. Hij heeft uiteindelijk voor de Dunlop Sport Maxx GT gekozen (Ik zou destijds ook hiervoor zijn gegaan). Echter kwam ik er van de week achter dat michelin met de nieuwe pilot sport3 is gekomen.....
Zucht....
Ik heb laatst nog een topic geopend met betrekking tot het trillen en trekken naar rechts van mijn auto. Na paar keer dealer bezoeken en wat eigen onderzoekjes te hebben gedaan, komen we helaas tot de conclusie dat de oorzaak hiervan voornamelijk aan de voorbanden ligt. Misschien ben ik vervelend,maar ik irriteer me gewoon eraan

De banden zijn volgens de dealer gecupt en ik zie zelf wel wat hoogteslag.
De voorbanden hebben circa 6,5mm profiel (zonde)
De achterbanden hebben circa 3,8mm profiel (normaal vervang ik ze al bij 3mm)
Dus heb ik eigenlijk al stiekem besloten om voor 4 nieuwe banden te gaan.
Onlangs hebben we nog met Hube over zijn aanschaf van nieuwe banden voor zijn IS250. Hij heeft uiteindelijk voor de Dunlop Sport Maxx GT gekozen (Ik zou destijds ook hiervoor zijn gegaan). Echter kwam ik er van de week achter dat michelin met de nieuwe pilot sport3 is gekomen.....
Zucht....