Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het leek mij handig een tpoic te hebben voor suggesties/verbeteringen voor de website in het algemeen.
Graag een summiere (to the point) omschrijving zodat de moderators het makkelijk begrijpen
1. Een knop om direct naar de bevenkant vd pagina te gaan (daar zijn veel navigaties-keuzes)
2. Is het niet mogelijk te zien wie een post "liked"? Zou leuk/informatief zijn.
Een dingetje waar ik me de laatste tijd een beetje aan stoor is dat je als je bijvoorbeeld bij projecten topics zit dat je niet gelijk naar de laatste pagina kan klikken. Hierdoor moet je dus eerst de topic aanklikken dan bovenin een nummertje van de pagina intypen en dan nog een keer doorklikken op pijltje naar rechts.
Is het niet mogelijk om bij de topic titels al gelijk een pagina nummer of op laatste pagina te klikken? Dit scheeld behoorlijk wat klikjes als een project bijvoorbeeld veel paginas heeft.