- 1 jul 2020
- 566
- 256
- 63
Vandaag moest ik van mijn woonplaats naar een bepaalde plek in Overijssel.
Toen ik de bestemming had ingevoerd kon ik zoals altijd 3 opties kiezen.
Snel: 134 km, 1 uur en 25 minuten (via duitse snelweg)
Snel: 129 km, 1 uur en 28 minuten
Kort: 94 km, 1 uur en 34 minuten (binnendoorwegen)
Goh dat was een moeilijke keuze zeg
Ik was helemaal niet van plan om vandaag door Duitsland te rijden, maar als de Lexus navigatie mij zó op het idee brengt ;-)
Dus mooi 160/170 op de CC en af en toe even voor het leuke de 220 aangetikt, maar niet voluit laten gaan, want dat gaat me toch net iets te snel..
Maar mán... wat een afgang als je dan weer de grens van NL passeert en weer 100 moet rijden..
Op de terugweg vlak voor de grens naar huis nog even 115 liter Super getankt (natuurlijk had ik ff een paar duitse jerrycans achterin gegooid, blijf toch een Nederlander)
En tevreden weer naar huis gereden...
Dat was weer even heerlijk genieten... en dat dankzij de Lexus navigatie
Toen ik de bestemming had ingevoerd kon ik zoals altijd 3 opties kiezen.
Snel: 134 km, 1 uur en 25 minuten (via duitse snelweg)
Snel: 129 km, 1 uur en 28 minuten
Kort: 94 km, 1 uur en 34 minuten (binnendoorwegen)
Goh dat was een moeilijke keuze zeg

Ik was helemaal niet van plan om vandaag door Duitsland te rijden, maar als de Lexus navigatie mij zó op het idee brengt ;-)
Dus mooi 160/170 op de CC en af en toe even voor het leuke de 220 aangetikt, maar niet voluit laten gaan, want dat gaat me toch net iets te snel..
Maar mán... wat een afgang als je dan weer de grens van NL passeert en weer 100 moet rijden..
Op de terugweg vlak voor de grens naar huis nog even 115 liter Super getankt (natuurlijk had ik ff een paar duitse jerrycans achterin gegooid, blijf toch een Nederlander)
En tevreden weer naar huis gereden...
Dat was weer even heerlijk genieten... en dat dankzij de Lexus navigatie