Ofwel de UX trekhaak is relatief goedkoop, ofwel je hebt een hele goede prijs gekregen.Dank je wel voor je reactie!
Rond de 1200 euro is dus wel de prijs waar ik op moet rekenen,super bedankt en geniet van je UX zoals ik dat ook doe!!
Houd er wel rekening mee dat er voor dit soort OE onderdelen bij Lexus soms een enorme levertijd is, het is zeker niet vanzelfsprekend dat ze die binnen enkele weken kunnen krijgen.Ik heb bij twee garage bedrijven een offerte opgevraagd en kon
de trekhaak voor 1200 euro laten monteren.
Ik verbaasde me er eigenlijk over dat de lexus dealer hem dus ook plaatst voor 1250 euro.
Ik denk er dus over na om wanneer dit klopt hem bij de aankomende beurt bij lexus te laten plaatsen.
Als je toevallig het geluk hebt dat die net in voorraad is.. meestal is dat tegenwoordig helaas niet het gevalAls ik toen beslist had voor de trekhaak te nemen was de dag nadien de trekhaak al in de garage. Wil gewoon meedelen dat het snel ook kan.
Die ontvang ik ook graag!Ik weet niet of ik hier reclame mag maken voor een bedrijf.Stuur anders even een Pb.
Dat mag in dit geval wel geplaatst wordenIk weet niet of ik hier reclame mag maken voor een bedrijf.Stuur anders even een Pb.