type plaatje verwijderen

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
Omdat de L voldoende is heeft iemand al succesvol verwijderd of kunnen laten verwijderen:
- van de achterklep het woord lexus en de type aanduiding CT200h
- van de zijkanten de Hybrid plaatjes

in het kader van less is more :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
meestal zijn de types gewoon erop geplakt alleen de naam van het merk, in this case, Lexus, zit meestal met pinnetjes vast... ik weet niet hoe het op de CT zit, ik durf te zeggen dat je die aan de zijkant met een stuk vislijn eraf kunt halen, net zo voor de "ct200h" aan de achterkant (eerst een beetje opwarmen met een fohn ofzo, dan gaat het makkelijker...)

En eenmaal verwijderd, zul je de lijm/kit restjes wel moeten verwijderen...
 

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
@micooij dat zij de dealer bij de bestelling ook van die pinnetjes, dat verbaaste me zeer :O

heb zelf niet z'n zin om te experimenteren en met vier gaatje te zitten en hoopte dat iemand hier uitsluitsel over kon geven.
 

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
@suxel dat noem ik nu een knap stukje research. Complimenten! Oogt een stuk rustiger en zonder de L op voorbeeld 2e pagina van je link zit het er wel erg fraai uit. Misschien ook nog overwegen indien daar ook geen gaatjes achter zitten :D
 

WHees

Nieuw hier
1 mrt 2011
14
0
0
Deze emblemen zijn er makkelijk af te halen met flosdraad. Het beste met warm weer. Mijn collega heeft hem zelfs besteld met de plaatjes er al af. Dus 100% geen gaatjes.
:D
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
NanMac zei:
Omdat de L voldoende is heeft iemand al succesvol verwijderd of kunnen laten verwijderen:
- van de achterklep het woord lexus en de type aanduiding CT200h
- van de zijkanten de Hybrid plaatjes

in het kader van less is more :)

Heb mijn CT af laten leveren zonder Hybrid bordjes op de zijkant. Ik vindt het mooi(er).....
 

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
@postbuz dat vraagt om een foto ;) het Lexus en ct200h zijn ook van die overbodige dingen ik vind zonder de L eigenlijk nog mooier oogt mooi breed ;)
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Met alle respect, maar ik vraag mij af waarom je deze teksten zou willen verwijderen. Ik wil absoluut geen stickers op mijn auto en ook onder de nummerplaat achter geen dealer reclame, maar de rest mag gerust blijven zitten.

Robbert-Jan
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Robbert zei:
Met alle respect, maar ik vraag mij af waarom je deze teksten zou willen verwijderen. Ik wil absoluut geen stickers op mijn auto en ook onder de nummerplaat achter geen dealer reclame, maar de rest mag gerust blijven zitten.

Robbert-Jan

Kijk dan gaan we dus waardeoordelen aan smaken hangen, heilloze weg. Off-topic.
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
Wie heeft zijn auto nu al zonder hyrid-plaatjes op de portieren?
En is dit zonder beschadiging gelukt of blijf je gaatjes of iets dergelijks zien?
En berekent de dealer hier kosten voor?
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Ik heb het vorige maand er allemaal afgehaald. De letters achterop en de 2 plaatjes op de deuren. Gewoon met wat flos draad. Er blijft een beetje kleverig spul zitten die je er af wrijft. Gewoon met de vingers. Er zitten geen gaatjes onder.
Ik zal het doen als het warm weer is morgen of dinsdag. Dan gaat het wat makkelijker. De plaatjes op de deuren zijn wat stug, dus eerst goed flos draad eronder doorhalen.