Innit zei:Ik kreeg vandaag van de dealer (Amsterdam) te horen dat ze erg voorzichtig ermee zijn geworden, ze hebben al vier achterkleppen moeten overspuiten omdat de lak los zou komen. Toch durfde hij met 90% zekerheid te zeggen dat ze toch verwijderd zouden zijn of dat het anders zou gebeuren bij de 15.000 km beurt. Heb daarop gezegd dat als het niet al was gebeurd ik het zelf dan wel zou doen, ivm eventuele kleurverschillen. Ik moet morgen de auto ophalen, laat het jullie dan weten.
Je hebt al vaker jouw problemen met deze dealer uitgesproken op dit forum. Aangezien je alleen je gevoelens post en verder niets anders over Amsterdam te melden hebt, bij deze het verzoek dit niet meer te doen.rodero zei:Innit zei:Ik kreeg vandaag van de dealer (Amsterdam) te horen dat ze erg voorzichtig ermee zijn geworden, ze hebben al vier achterkleppen moeten overspuiten omdat de lak los zou komen. Toch durfde hij met 90% zekerheid te zeggen dat ze toch verwijderd zouden zijn of dat het anders zou gebeuren bij de 15.000 km beurt. Heb daarop gezegd dat als het niet al was gebeurd ik het zelf dan wel zou doen, ivm eventuele kleurverschillen. Ik moet morgen de auto ophalen, laat het jullie dan weten.
Beaamt mijn gevoel over deze dealer des te meer, hoe krijgen ze het voor elkaar dat de lak hierdoor los laat?