type plaatje verwijderen

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
Omdat de L voldoende is heeft iemand al succesvol verwijderd of kunnen laten verwijderen:
- van de achterklep het woord lexus en de type aanduiding CT200h
- van de zijkanten de Hybrid plaatjes

in het kader van less is more :)
 

rodero

Hoort erbij
27 nov 2011
89
0
0
Innit zei:
Ik kreeg vandaag van de dealer (Amsterdam) te horen dat ze erg voorzichtig ermee zijn geworden, ze hebben al vier achterkleppen moeten overspuiten omdat de lak los zou komen. Toch durfde hij met 90% zekerheid te zeggen dat ze toch verwijderd zouden zijn of dat het anders zou gebeuren bij de 15.000 km beurt. Heb daarop gezegd dat als het niet al was gebeurd ik het zelf dan wel zou doen, ivm eventuele kleurverschillen. Ik moet morgen de auto ophalen, laat het jullie dan weten.

Beaamt mijn gevoel over deze dealer des te meer, hoe krijgen ze het voor elkaar dat de lak hierdoor los laat?
 

Innit

Hoort erbij
16 nov 2011
66
0
0
Lak moet uitharden. Als de dealer het onmiddelijk bij binnenkomst van de auto doet kan het zijn dat lak nog niet hard genoeg is en dus "scheurt". Of ze doen het met bruut geweld natuurlijk, maar dat kan ik me niet indenken. Wat GPS-10 zegt is natuurlijk ook waar: wellicht verhitten ze de typeaanduidingen teveel, waardoor de lak zacht wordt en meekomt met het aftrekken van de logo's.

Veel beter is dan ook om het als optie op de lijst te hebben. Ik kan me niet indenken dat het stuk staal gevormd wordt inclusief logo's. Ergens moet er in de assamblagelijn het moment van logo-bevestigen zitten. Zoals o.m. VAG toestaat moet het mogelijk zijn zonder logo's te bestellen. Scheelt de dealer ook veel werk.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
rodero zei:
Innit zei:
Ik kreeg vandaag van de dealer (Amsterdam) te horen dat ze erg voorzichtig ermee zijn geworden, ze hebben al vier achterkleppen moeten overspuiten omdat de lak los zou komen. Toch durfde hij met 90% zekerheid te zeggen dat ze toch verwijderd zouden zijn of dat het anders zou gebeuren bij de 15.000 km beurt. Heb daarop gezegd dat als het niet al was gebeurd ik het zelf dan wel zou doen, ivm eventuele kleurverschillen. Ik moet morgen de auto ophalen, laat het jullie dan weten.

Beaamt mijn gevoel over deze dealer des te meer, hoe krijgen ze het voor elkaar dat de lak hierdoor los laat?
Je hebt al vaker jouw problemen met deze dealer uitgesproken op dit forum. Aangezien je alleen je gevoelens post en verder niets anders over Amsterdam te melden hebt, bij deze het verzoek dit niet meer te doen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Idd, rode letters en terecht.

Voor alle duidelijk (lees ook de forumregels), men mag kritiek of een mening geven, graag zelfs. Daar is niets mis mee.

Maar...hou het a.u.b. to-the-point en zo veel mogelijk objectief, dit podium biedt geen ruimte voor persoonlijke vendetta's of stemmingmakerij.


Ontopic maar weer... ;)
 

Innit

Hoort erbij
16 nov 2011
66
0
0
Pompiedom. Ze hebben dus niet de plaatjes verwijderd enzo. Ga daar volgende week nog even over in gesprek want wil het eigenlijk wel.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik zou toch wel enigszins teleurgesteld zijn ;)

Aan de andere kant is het ook zuur dat men kosteloos e.e.a. verwijderd en vervolgens (wat de reden ook moge zijn), tegen een beschadigde laklaag aanloopt.

Wellicht stelt men voor dat de opdrachtgever eventuele risico's draagt. En in die zin, zou je het dan ook doen?
 

Innit

Hoort erbij
16 nov 2011
66
0
0
Ik heb een zeer handige schoonbroer. Komt wel goed denk ik zo. Ze moeten het gewoon beschikbaar maken in het assamblage proces.