- 15 jan 2024
- 106
- 105
- 43
Beste groep,
Enige tijd geleden voorgesteld: Op zoek naar een vervanger voor de Corolla
Type CT200h past het meest bij mijn wensen.
Ik heb nog wel wat info nodig over de verschillende versies waarin de CT is geleverd.
Reeds gevonden maar niet precies wetende wat het inhoud:
- Business Line
- Business Line Pro
- Sport Edition
- 25th Edition
- Edition 30
- Executive Line
- Luxury Line
- Ultimate Edition
- F Sport
Hier al gespit in het topic waar Rene77 in bericht #3 wat opheldering geeft : KLIK
Maar nog niet duidelijk wat er in het Business pakket zit (wél wat er méér in het Luxury Line zit dan in andere uitvoeringen)
Zijn de halogeen koplampen, op een bepaalt jaar geheel uit het aanbod verdwenen, is LED bv vanaf jaar 2018 de enige keuze?
Rene77:
"Technisch zijn er 2 verschillen. De versie met 15" velgen met kleinere remschijven. Dit is de zuinigste. Alle andere versies zijn met 16 of 17 inch. Daar passen geen 15 inch onder. Die remschijven zijn groter."
Is bovenstaande mededeling van kracht op alle bouwjaren?
Enige tijd geleden voorgesteld: Op zoek naar een vervanger voor de Corolla
Type CT200h past het meest bij mijn wensen.
Ik heb nog wel wat info nodig over de verschillende versies waarin de CT is geleverd.
Reeds gevonden maar niet precies wetende wat het inhoud:
- Business Line
- Business Line Pro
- Sport Edition
- 25th Edition
- Edition 30
- Executive Line
- Luxury Line
- Ultimate Edition
- F Sport
Hier al gespit in het topic waar Rene77 in bericht #3 wat opheldering geeft : KLIK
Maar nog niet duidelijk wat er in het Business pakket zit (wél wat er méér in het Luxury Line zit dan in andere uitvoeringen)
Zijn de halogeen koplampen, op een bepaalt jaar geheel uit het aanbod verdwenen, is LED bv vanaf jaar 2018 de enige keuze?
Rene77:
"Technisch zijn er 2 verschillen. De versie met 15" velgen met kleinere remschijven. Dit is de zuinigste. Alle andere versies zijn met 16 of 17 inch. Daar passen geen 15 inch onder. Die remschijven zijn groter."
Is bovenstaande mededeling van kracht op alle bouwjaren?