hee jelmer.
ja ga daar snel achteraan. heb de auto van top tot onder onderzocht. en kwam dit tegen...........die gemaakt moeten worden.....
remschijven rondom en bloken..
draagarmen voor....
cd wisselaar..
stoel staat aan een kant scheef (bestuurderskant)
klepen..
versnelingsbak schakelt minder goed (olie verversen)
stuur niet netjes meer..
uitlaat (kat) ratelt
plus de problemen die ik al had. wist bij aankoop dat er gebreken waren. maar dit gaat wel heel hard. had bij de proefrit niet echt op gelet (liefde maakt blind he.....)v8.....
weet niet waar ik aan moet beginen...??? begrijp me niet verkeerd zit de auto niet af te kraken. dat is de risico van tweedehand,s rijd verder gelukig goed. maar had gehoopt dat ik iedere maand een deel kon maken. maar het lijkt alsof ik alles in een keer moet doen........ :x
nou ik hou jullie wel op de hoogte hoe het afloopt.....groet....
ja ga daar snel achteraan. heb de auto van top tot onder onderzocht. en kwam dit tegen...........die gemaakt moeten worden.....
remschijven rondom en bloken..
draagarmen voor....
cd wisselaar..
stoel staat aan een kant scheef (bestuurderskant)
klepen..
versnelingsbak schakelt minder goed (olie verversen)
stuur niet netjes meer..
uitlaat (kat) ratelt
plus de problemen die ik al had. wist bij aankoop dat er gebreken waren. maar dit gaat wel heel hard. had bij de proefrit niet echt op gelet (liefde maakt blind he.....)v8.....
weet niet waar ik aan moet beginen...??? begrijp me niet verkeerd zit de auto niet af te kraken. dat is de risico van tweedehand,s rijd verder gelukig goed. maar had gehoopt dat ik iedere maand een deel kon maken. maar het lijkt alsof ik alles in een keer moet doen........ :x
nou ik hou jullie wel op de hoogte hoe het afloopt.....groet....