vincent

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sonic
  • Startdatum Startdatum
hee jelmer.

ja ga daar snel achteraan. heb de auto van top tot onder onderzocht. en kwam dit tegen...........die gemaakt moeten worden.....

remschijven rondom en bloken..
draagarmen voor....
cd wisselaar..
stoel staat aan een kant scheef (bestuurderskant)
klepen..
versnelingsbak schakelt minder goed (olie verversen)
stuur niet netjes meer..
uitlaat (kat) ratelt

plus de problemen die ik al had. wist bij aankoop dat er gebreken waren. maar dit gaat wel heel hard. had bij de proefrit niet echt op gelet (liefde maakt blind he.....)v8.....

weet niet waar ik aan moet beginen...??? begrijp me niet verkeerd zit de auto niet af te kraken. dat is de risico van tweedehand,s rijd verder gelukig goed. maar had gehoopt dat ik iedere maand een deel kon maken. maar het lijkt alsof ik alles in een keer moet doen........ :x

nou ik hou jullie wel op de hoogte hoe het afloopt.....groet....
 
Hoi,

Vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt met je Lexus.
Waarschijnlijk vind je het vervelend om te horen, maar ik zeg het toch :lol: .
Het is verstandiger dat je deze wegdoet en op zoek gaat naar een beter exemplaar. Ondanks dat je op deze waarschijnlijk geld verliest is dat toch goedkoper dan je geld in deze te steken.
Achterstallig onderhoud inhalen kost veel geld en ook vaak een hoop ergenis.
Er worden genoeg mooie exemplaren aangeboden op dit moment voor redelijke prjzen, met je ervaringen die je nu hebt opgedaan weet je ook waar je op moet letten.
Met vriendelijke groet,
Tom
 
De meeste hebben achterstallig onderhoud. :evil: En vaak is het lastig om het ??n te vervangen en het andere achter wege te laten. Als je de distributiesnaar vervang kan je het beste meteen de dynamo en uiteraard de waterpomp ook vervangen, en als je problemen met je stuurbekrachtiging heb is dat ook een goed moment om er wat aan te doen.

Het zelfde met de klepdekselpakkingen, dan kan je ook het beste meteen ontsteking vervangen plus klep speling nakijken.

Als je vind dat de automaat niet goed schakeld, en dat hoort ook feilloos te gebeuren althans. Is de eerste stap olieverversen, de bak heeft geen oliefilter maar een magneet die alle troep aantrekt. Er zijn mensen die mij vertellen dat de Olie in dit soort automaten niet ververst hoeft te worden... maar ik heb het toch gedaan. Schakelt trouwens nog steeds niet helemaal naar wens. Dus daar moet ik ook nog verder naar kijken. Wellicht dat een koppelomvormer vervangen voldoende is.

Draagarmen zijn duur in NL, heb ik me laten vertellen door L-Expert,. Alles is trouwens duur :x . Maar ik laat er door mijn garage wel een paar nieuwe bussen in persen. De draagarmen staan trouwens ook te koop op Lextreme voor veel minder :!:

CD wisselaars gaan ook allemaal stuk. Misschien dat je nog een werkend exemplaar uit amerika kan laten overkomen, alleen het is natuurlijk maar de vraag hoe lang die nog heel blijft. Ik ga er bij mij een andere radio inzetten. Het is jammer genoeg niet zo mooi als het standaard spul. Maar ja, je heb wel veel meer functies. Er heeft in mijn auto trouwens eerder een andere radio in het dashboard kastje gezeten.. is ook een optie als je het niet vervelend vind. Zelf had ik dat in m'n Cadillac aangezien het in zo'n auto helemaal afbreuk doet als je hem in het dashboard zet, maar het bedieningsgemak was waardeloos. Nu onder de stoel, maar dat is ook niet alles.

Als je remblokken gaat vervangen zou ik exemplaren nemen die minder remstof afgeven, EBC Greenstuff ofzo. Scheelt een hoop velg-gepoets

Ik stuur mijn stuurwiel naar Amerika op aangezien ik de auto toch niet vaak nodig heb: http://www.american-stitches.com/index.htm
 
hee tom.....

zou je nog bele......lol...helemaal vergeten sorrie...aan de ene kant heb je gelijk. maar gezien de leeftijd en de onderdelen prijzen. zullen ze allemaal wat heben. had trouwen,s in duitsland al rond gekeken voor de lol. had een gave ls430 van 96..gezien in topstaat voor 12,000 euro...gezien maar die had ook niks...voor mij te duur.. wel veel ls400, gezien echt veel daar. maar die haden allemaal wel wat. en die waren ook tussen de 4a6000 euro.. ze zullen er wel zijn. maar kosten heel wat meer. (goede).....het nadeel van mijn auto is dat i van een aannemer is geweest iet,s wat de verkoper heeft na gelaten.... :evil: dus dan weet je hoe laat het is. is waarschijnluk ook als bedrijfsauto gebruikt, gezien de staat van de kofferbak. niet naar gekeken bij aankoop. :oops: ...bij de proefrit reed i als een droom. dus niet naar de kleine dingen gekeken. een fout die ik geen 2 keer ga maken........maar ik moet wel zegen dat in de twee maanden dat ik hem heb, hij me nog nooit in de steek heeft gelaten. ondank,s alle problemen. en daar kijk ik toch van op. heb vandaag 8uur lang in een stuk gereden. en je raad het nooit helemaal niks aan de hand,,reed perfect 8) 8) met 4man er in.. sterker nog ze sliepen de halve rit door..plus ik weet nu zeker dat als ik hem maak ik 100 procent zeker van ben dat i goed is....

begrijp wel wat je probeerd te zegen hoor tom...maar ik weet ondank,s zijn verleden. krijg ik hem wel weer goed. na vandaag weet ik het 1000 procent zeker. kost wel meer geld dan ik vanwacht had. maar dat moet ik maar voor lief nemen. want de ls gaat niet meer weg. zit trouwen,s al op onderdelen te wachten. ophanging. en ga binnenkort de stuurbekrachteging aanpaken.

nou iniedergeval bedankt tomls400 en groet.............. 8)
 
hee jelmer

ja ga ook een andere radio inbouwen liefst een klapscherm maar dat voor later had trouwens nog een vraag jelmer hoe gaat dat in zijn werk het verschepen van spulen am naar nl. heb het nooit gedaan. nameluk....

alvast bedank......later........... 8)
 
Jelmer zei:
De meeste hebben achterstallig onderhoud. :evil: En vaak is het lastig om het ??n te vervangen en het andere achter wege te laten. Als je de distributiesnaar vervang kan je het beste meteen de dynamo en uiteraard de waterpomp ook vervangen, en als je problemen met je stuurbekrachtiging heb is dat ook een goed moment om er wat aan te doen.

Het zelfde met de klepdekselpakkingen, dan kan je ook het beste meteen ontsteking vervangen plus klep speling nakijken.

Als je vind dat de automaat niet goed schakeld, en dat hoort ook feilloos te gebeuren althans. Is de eerste stap olieverversen, de bak heeft geen oliefilter maar een magneet die alle troep aantrekt. Er zijn mensen die mij vertellen dat de Olie in dit soort automaten niet ververst hoeft te worden... maar ik heb het toch gedaan. Schakelt trouwens nog steeds niet helemaal naar wens. Dus daar moet ik ook nog verder naar kijken. Wellicht dat een koppelomvormer vervangen voldoende is.

Draagarmen zijn duur in NL, heb ik me laten vertellen door L-Expert,. Alles is trouwens duur :x . Maar ik laat er door mijn garage wel een paar nieuwe bussen in persen. De draagarmen staan trouwens ook te koop op Lextreme voor veel minder :!:

CD wisselaars gaan ook allemaal stuk. Misschien dat je nog een werkend exemplaar uit amerika kan laten overkomen, alleen het is natuurlijk maar de vraag hoe lang die nog heel blijft. Ik ga er bij mij een andere radio inzetten. Het is jammer genoeg niet zo mooi als het standaard spul. Maar ja, je heb wel veel meer functies. Er heeft in mijn auto trouwens eerder een andere radio in het dashboard kastje gezeten.. is ook een optie als je het niet vervelend vind. Zelf had ik dat in m'n Cadillac aangezien het in zo'n auto helemaal afbreuk doet als je hem in het dashboard zet, maar het bedieningsgemak was waardeloos. Nu onder de stoel, maar dat is ook niet alles.

Als je remblokken gaat vervangen zou ik exemplaren nemen die minder remstof afgeven, EBC Greenstuff ofzo. Scheelt een hoop velg-gepoets

Ik stuur mijn stuurwiel naar Amerika op aangezien ik de auto toch niet vaak nodig heb: http://www.american-stitches.com/index.htm


Hallo Ls drivers,
Dit verhaal bevestigd nogmaals mijn theorie.
Mocht je graag een grote luxe auto aanschaffen ,die sowieso altijd duur in onderhoud zijn...
Probeer dan altijd een exemplaar met een onderhoud historie te vinden.
Dit is natuurlijk niet een garantie dat er niet iets stuk kan gaan,maar je verkleint wel het risico.
Vaak zijn deze exemplaren wel wat duurder in aanschaf,maar dat weegt niet op tegen de dure reparaties die een verwaarloosd exemplaar met zich meebrengen.
Al kan je zelf goed sleutelen,de onderdelen zijn :twisted: duur!
Gusmano Ls400 8)
 
sonic zei:
hee tom.....

zou je nog bele......lol...helemaal vergeten sorrie...aan de ene kant heb je gelijk. maar gezien de leeftijd en de onderdelen prijzen. zullen ze allemaal wat heben. had trouwen,s in duitsland al rond gekeken voor de lol. had een gave ls430 van 96..gezien in topstaat voor 12,000 euro...gezien maar die had ook niks...voor mij te duur.. wel veel ls400, gezien echt veel daar. maar die haden allemaal wel wat. en die waren ook tussen de 4a6000 euro.. ze zullen er wel zijn. maar kosten heel wat meer. (goede).....het nadeel van mijn auto is dat i van een aannemer is geweest iet,s wat de verkoper heeft na gelaten.... :evil: dus dan weet je hoe laat het is. is waarschijnluk ook als bedrijfsauto gebruikt, gezien de staat van de kofferbak. niet naar gekeken bij aankoop. :oops: ...bij de proefrit reed i als een droom. dus niet naar de kleine dingen gekeken. een fout die ik geen 2 keer ga maken........maar ik moet wel zegen dat in de twee maanden dat ik hem heb, hij me nog nooit in de steek heeft gelaten. ondank,s alle problemen. en daar kijk ik toch van op. heb vandaag 8uur lang in een stuk gereden. en je raad het nooit helemaal niks aan de hand,,reed perfect 8) 8) met 4man er in.. sterker nog ze sliepen de halve rit door..plus ik weet nu zeker dat als ik hem maak ik 100 procent zeker van ben dat i goed is....

begrijp wel wat je probeerd te zegen hoor tom...maar ik weet ondank,s zijn verleden. krijg ik hem wel weer goed. na vandaag weet ik het 1000 procent zeker. kost wel meer geld dan ik vanwacht had. maar dat moet ik maar voor lief nemen. want de ls gaat niet meer weg. zit trouwen,s al op onderdelen te wachten. ophanging. en ga binnenkort de stuurbekrachteging aanpaken.

nou iniedergeval bedankt tomls400 en groet.............. 8)

Wat vervelend om dit allemaal te lezen,en nog ben je helemaal weg van de auto.
Ik weet even niet wat het bouwjaar is of de kilometerstand,maar de reparatie kosten zullen gauw over de aanschafwaarde heen gaan denk ik.
In ieder geval heel veel succes met het in topstaat brengen van jouw bolide.

Mocht ik mijn Ls van de hand willen doen zal ik het eerst hier op het forum melden,want zo'n exemplaar hoort in het bezit te zijn van een echte lexus liefhebber. :)
Je weet het maar nooit....hou het in de gaten :wink:

Groetjes Gusmano ls400



8)
 
@Vincent: wat voor delen wil je hier naartoe brengen? Kleine delen kunnen vaak wel gewoon met de post. Voor de grote delen roep ik het liefst hulp in bij deze mensen: http://www.hollandranch.com/ . Je kan Bianca contacteren op hendriks@windstream.net

@Gusmano: De jouwe is echt heel mooi.... maar ik ben helemaal weg van blauw op blauw :lol: :lol: zo'n eentje wou ik, had wel een betere kunnen kopen althans, maar niet in gewenste kleur en opties. Dakraam was namelijk ook een 'must' :wink: ... ik heb wat noten op me zang, niet? :lol: :lol:
 
hee jelmer.........

had een sportonderstel besteld in belgie. bellen ze me vandaag op dat ze dat toch niet kunnen leveren. te weinig vraag er naar. wil dus ook een onderstell uit amerika gaan halen liefst verlaagd. maar wil ook de draagarmen van lextreme bestellen...

wil ook dat plaat voor de radio meschien had je dat al gezien dan kan je een standaard radio inbouwen zag het op ebay.

trouwens jelmer... weet je wat verstandiger is een nieuwe stuurbekrachtigingspomp. of repareren. wil zo veel mogelijk van dat gezijk af zijn. ik weet dat een nieuwe waarschijnlijk prijzig zal zijn. maar als ik een paar jaar zonder problemen kan rijden zou cool zijn.... alvast bedankt
 
bedankt gusmano......... maar ik heb mijn redenen waarom ik hem hou :lol: :lol: you will see......... 8)
 
Lextreme heeft ook mooie dempers voor onze luchtgeveerde Lexussen, nogal lastig te vinden elders denk ik..... kosten $750 dollar... minder dan ??n toyota luchtgeveerde demper :lol:

Maar ligt jouw auto zo hoog dan? want de mijne met standaard luchtvering ligt zeg maar zo:

DSC01308.jpg


DSC01317.jpg


Of vind je dat te hoog? op Lextreme kan je ze dus in standaard hoogte krijgen, of een 1.5 inch verlaagde versie, 4 cm dus zeg maar

Het kan ook zijn dat de sensors van je luchtvering iets raars doorgeven waardoor hij hem te hoog oppompt... in beide gevallen gewoon die dempers kopen :lol: Er zijn waarschijnlijk wel meerdere soorten dempers verkrijgbaar, alleen ik denk niet voor een betere prijs

Ik heb zo'n raam voor me toekomstige radio op Ebay gekocht ja. Je heb ze in enkel Din en dubbel Din.

Een stuurpomp kost je in de USA zo'n $220,- ... ik koop een nieuwe als de mijne gaat lekken. voor dat bedrag laat ik niet zo'n ding uit elkaar halen. Kost denk ik net zoveel aan arbeid
 
2qa1ox0.jpg


hee jelmer.........

vette car man. blauw op blauw staat hem goed. nou zoek een verlaging zoals hierboven. het is heel raar maar de ene keer staat i heel hoog of mooi laag zoals die van jou. maar meestal staat i tussenin. plus hij loopt voor leeg. pompt wel weer op gelukig. en dan staat i 1a2 dagen goed en loopt weer leeg. denk zelf denk ik dat het een sensor is. en die kunnen zo rond de 750 euro kosten is me verteld. het geke is is dat het tijdens het rijden goed werkt. maar gezien dat de luchtvering al 17jaar is verwacht ik dat i een keer stuk gaat... vandaar dat ik het snel wil vervangen. is die van lextreme goed ben je daar bekend mee :? wil zo dicht mogeluk verlaging als op de foto...

WAT 220 VOOR EEN POMP.....da8 dat het zo rond de 1000 zou zijn val me nog mee. ga binnen kort maar een besteling plaatsen.....alvast bedankt jelmer.............later....... 8)
 
Ja, en een originele pomp kost zo'n $400,- op ebay. Moet je maar eens zoeken onder "Lexus LS400 steering pump"

let op, er zit wel een verschil tussen een SC400 en een LS400 stuurpomp

Dus als je auto een tijdje stilstaat zakt hij dus naar beneden? dan zijn er ??n of meer dempers lek, die dingen zijn ook prijzig. Soms staan ze wel eens op Ebay. Of je heb het geluk dat je een paar goed gebruikte over kan nemen, altijd nog maar de vraag hoe lang die het houden.

bij de dealer zijn ze zo'n 1000 dollar per stuk, en hier euro

Met die dempers van Lextreme zal je niet zo laag komen, op zijn site staan ook foto's van hoe laag zijn auto ligt met 1.5 inch verlaging.

Ik heb trouwens nog wel een aantal foto's van aangespaste LS400's

Zelf zou ik niet zo laag willen als op de foto die jij laat zien, gezeur met dat je de wielkassen moet laten rollen en dergelijke omdat de boel aanloopt. Vind het wel mooi, daar niet van. Maar met luchtvering kan je zowel normaal als laag:

Link: Ebay

Dat is natuurlijk wel leuk, maar wel prijzig :lol: ... voorlopig concentreer ik me in ieder geval op onderhoud. Het enige wat ik aan de buitenkant meteen verandert wou hebben bij de mijne waren de uitlaatsierstukken, velgen en de ramentint waar ik nog mee bezig ben.
 
2safl3l.jpg


14mtbvm.jpg


qqzq5c.jpg


hee jelmer.........

nou eindelijk wat foto,s van mijn ls400. kijk jelmer zo staat i dus altijd. op deze hoogte.

ja was al bang dat die van lextreme niet laag genoeg zou zijn. hij hoeft niet zo laag te zijn als op de foto. gezien we in een drempelland wonen :x
maar een beetje in de buurt..... die van ebay zijn de bom..... :D :D :D :D
maar te prijzig,, helaas voor mij. als ik iets van een schroefset kon krijgen
zou tofff zijn..

ja ga hem breed en zo laag mogeluk verbouwen. niet te gek. gewoon zover mogeluk verlagen. en brede wielen. en een sutiele bodykit zoals de foto hier onder.....

20kur20.jpg


vind dit zoon coole car 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) ............
als ik hier in de buurt kan komen ben ik blij.

later....... 8)
 
Je hebt inderdaad een project op handen. Je doel ziet er echt heel erg mooi uit!. Succes!
 
Zilver is echt de Lexus kleur bij uitstek. Heb je verlours of leder interieur? en hangt de leuning van je stoel nou een beetje scheef. Hij staat inderdaad een beetje te hoog, heeft de mijne ook last van na een aardig eind rijden

Ik weet niet of de luchtgeveerde versie weer makkelijk van conventionele schroefvering is te voorzien. wellicht kan je het aan die man van Lextreme vragen, die heeft daar al veel ervaring mee.

Een wald bodykit, heb ik ook een tijdje bij staan te kwijlen, alleen dan de Executive versie:

LEXUS LS400 EXECUTIVE LINE

Die is iets minder wild. net wat je wil. Wald heeft wel de mooiste bumpertjes vind ik voor onze auto's

De velgen die er onder zitten op die foto die je laat zien zijn oudere Duchatlet's, die maken ze jammer genoeg niet meer. Vergelijkbare velgen zijn Work Euroline of Vienna Dish. Hele mooie velgen voor onder een grote Lexus. Hier een paar website's voor mooie velgen en andere spullen voor Lexus, er zitten wel een paar japanse tussen:

http://www.ssr-wheels.com/
http://www.workwheelsusa.com/
http://www.weds.co.jp/
http://www.tomsracing.co.jp/
http://www.insurance-group.net/top/index.html
http://www.fabulous.co.jp/
http://www.wald.co.jp/index-pc.html

De beginner van de VIP-style:

http://www.junction-produce.co.jp/english/

Ik zat zelf ook nog te denken aan een paar Deep Dishes, maar voorlopig ben ik heel blij met me 18" LS430 velgen
 
hee

bedankt hube.......... 8)

ja ik heb verlours. en ja de stoel staat scheef, schijnt een ls probleem te zijn, kan gerepereed worden. alleen moet de stoel helemaal uitelkaar gehaald worden..maar heb er nu geen last van. dus dat voor later.

okee ik overdrijf dus niet. en hij staat in de sport stand ook nog. ja je kan
de luchtvering varvangen voor een schroefset..strutmasters maakt zelfs kitts
voor de ls400 zodat je gelijk van de gezijk af bent plus een levenslange garantie. weet niet of je er wat aan hebt gezien ze in amerika ziten..plus jongens van een mercedes of audi a8 doen dat ook voor een zwaare verlaging...

ik vind dat de waldbodykittt er gewoon standaard er op moet ziten. dat maakt de auto gewoon echt af....de executive line is zo cool :o :o :o :o
die gaat ook zeker komen. maar moet de auto eerst opknapen..

bedankt voor de website,s jelmer. zit er van te snoepen...
jij hebt ook een gruuwelijk mooie auto jelmer die velgen staanhem zeker

ik zoek namelijk een lage en brede look......ga deze maand de ophanging en stuurbekrachteging in orde maken en andre kleine dingen.. en ga hem dan opbouwen. wil de motor ook aanpaken 500 pk moet mogeluk zijn volgens kronenburg,motorsport...meer zelfs als je de motor versterkt..
lextreme heeft zelfs de motor vergroot van 4liter tot 5,1 zonder problemen.
is een filmpje van op joutube..maar dat ook voor later in het jaar...

mijn doel is om van een ls400 een straat kanon van te maken zoals wat mercedes doet met amg......en bmw met de m devisie....en audi met abt....
iedereen zegt dat de ls400 geen sportieve wegliging heben. en te zwaar zijn. vind het puur onzin. als je nagaat dat een bmw m5 1850kg weegt of een mercedes slr 2300kg of een audi rs6 2000kg en toch hele snele tijden weet te legen. zelfs een ferrari 599 weegt 2000 kg...snap dus de gezeur niet. als je de ls400 verlaagt met goede banden krijg je hem de bocht echt niet uit. maar goed ik zal iedereen wel laten zien dat het kan......later......... 8) 8)
 
Ik ben de bocht uit gegaan :lol: :lol: ... eigenlijk niet zo grappig... :roll:

En eigenlijk is die 250pk wel voldoende niet? :wink: . er zijn maar bar weinig auto's die je bijhouden als je hem bij 60 in z'n kick down trapt. Dat is lachen, dan pakt hij de eerste versnelling met 4000tpm. Mijn motor heeft daar nog aardig power zitten. Het blok schijnt 2400pk aan te kunnen, in een dragracer welteverstaan... en ik denk ook niet met normale brandstof :lol:

Maar ik vind meer power wel leuk. Ben zelf bezig met een Chevrolet Pick Up. Die gaat eerst zonder drukvulling lopen, dan heeft hij zo'n 430pk met het nieuwe blok dat er in gaat (ergens volgend jaar, wil me huidige motor nog even oprijden :lol:) Wellicht dat er ooit nog eens een Procharger of andere centrifugaal compressor in combinatie met intercooler opkomt om het verbruik ook gunstiger te maken, en tevens een stootje extra vermogen

Als ik de Lexus zou gaan tunen, wil ik het heel netjes, alsof het af-fabriek is, hetzelfde als de Wald Executive Line. En daar heeft dit bedrijft iets heel moois voor:

http://www.bulletcars.com/superchargers ... ystem.html

Voor Stage 1 hoef je niks aan je management of motor te veranderen. Als ik hem dan met wat andere modificaties ergens tussen de 300-350pk kan brengen is dat ruimschoots voldoende voor een zondags autootje :lol:
Gelukkig heeft Toyota de automaat en het differentieel niet zo berekent dat het snel stuk gaat wanneer je het vermogen (binnen de perken) omhoog breng. Ik wil de auto betrouwbaar houden, en het verbruik nog verbeteren. En als je voet in bedwang houd met een supercharger, dus niet harder gaat rijden, lukt dat met de juiste afstelling, zeker als je er nog een intercooler aanknoop. Maar daar is bij de europese versie denk ik weinig ruimte voor door de mistlampen. Ik wil namelijk 1 op 10 blijven rijden. vind ik kicken met een V8... maar eigenlijk vind ik hem al genoeg vermogen hebben

Ik weet nog wel dat me oom terug in 2000 een gloednieuwe XJR kocht met zo'n 375pk, dat vond ik al heel hard gaan :lol: Dat was ook een 4.0 V8 met compressor.

Dingen uit Amerika halen is trouwens wel te regelen hoor.
 
hee jelmer.........

had het gelezen ja. wel bale zeg. was i trouwes al gerepareerd :?: heb zelf het zelfde meegemaakt met me bmw in de regen niet cool kan ik je vertelen.
vind dat mijn ls( met droog weer dan) goed op de weg ligt. en dat terwel i zo hoog staat..... maar geef ook toe dat als het nat is i alle kanten op kan zeker op een rotonde.

ja de motor was ook als laatste aan de beurt. 250 pk is voor nl wegen meer dan zat ja... als je niet op let zit je ook zo aan de honderd. je bent inderdaad veel auto,s voor, maar wil ze allemaal voor blijven :lol: :lol: wel een coole site jelmer bedankt. ga daar later zeker op terug komen. zat ook te denken aan een twin turbo. maar goed dat is echt allemaal voor later....

wil de auto weer helemaal goed krijgen. en verlagen met velgen en de wald bodykit.... voor nu..........vind deze ls ook de bom zeg..

zmys6x.jpg


dit zijn de velgen die ik zoooo graag wil 8) 8) 8) 8)
kan niet wachten waneer i nklaar is.......

jaguar is inderdaad de bom zeker de xjr versie...had zelf de xj40 ook een4liter maar dan 6 inlijn. was ook een leuke car maar veel gezijk mee gehad. en als je denkt dat een lexus duur in onderhoud is moet je maar jaguar onderdelen opvragen. al kan je wel veel 2de hand,s halen waar ik zelf geen voorstander van ben...maar hoop dat je oom wel veel geluk met zijn jag heeft maar zijn wel coole auto,s....

ja wil wel spulen uit amerika halen maar heb het nooit gedaan...ben zelf ook niet zo handig met de pc........................later.......... 8)
 
Hij heeft hem een paar jaar geleden de sloot ingereden, hij had laatst dacht ik een CLS.

Mijn auto is nog niet gerepareerd, heb wel al een ander portier. Alleen dat is er eentje van een 90-92 model bleek, daar zit een andere kunststof kap op dan bij een 93-94. De laatste heeft een dikkere sideskirt, en daarmee loopt de afdekkap ook minder naar binnen. Moet voor het mooie even zo'n afdekkap zien te scoren. Ben ik ook mee bezig, maar je moet bij mensen altijd met geld wapperen wil je iets snel gedaan hebben :evil: ...maar ik heb nu geen haast :lol: . En anders doe ik die andere kap er wel even op, geen hond die het ziet.

Wat voor merk velgen zijn dat onder deze LS? Met spullen uit Amerika halen kan ik wel raad geven/helpen. Zo'n beetje bijna alles is voordeliger, verzenden duurt wel enige tijd met de grotere dingen