Jelmer zei:
, of je koop een setje eigen boeken van jouw modeljaar op ebay:
Ik had vandaag 2 setjes op het oog op Ebay, de 1e was een 2e hands setje met 1 bid van USD30,- en de andere was een nieuwe met nu kopen USD130,- (Ook niet duur want ik heb ze nog niet eerder gezien voor deze prijs)
Wachten tot de laatste minuut en dan nog wat seconden wachten en ik dacht dat ik er wel kwam met een bod van USD80,- maar ik weet niet waar ze vandaan kwamen maar er waren opeens 4 andere bieders die net als ik op het laatste moment dachten hun slag te slaan, mijn bod van inmiddels USD100,- is overboden met USD102,50 dus verloren...
Uit frustratie (lol) heb ik maar meteen dat nieuwe setje Lexus LS400 1995 Repair Manual Vol. 1 & 2 gekocht voor USD130,- met USD16,- verzendkosten voordat deze ook weggekaapt zou worden!
Net zoals bij de coilovers duurt deze Paypall transaktie ook een paar dagen.....en nu we toch boeken aan het kopen zijn ook verder gezocht en het boek 1995 Lexus LS400 Wing Diagram Manual Original gekocht voor USD39,- + USD12,- verzendkosten.
Deze USD51,- is WEL door Paypall meteen doorbetaald/ voorgeschoten.
Als je op Ebay zoekt nu voor de boeken Lexus LS400 1995 Repair Manual zie je alleen nog een setje 2e handse staan met een vraagprijs van USD165,- dus voor mijn gevoel toch nog goed gedaan vandaag. Mocht ik ze binnen hebben en iemand heeft vragen over een model 1995 wat in de boeken te vinden is dan help ik er graag mee.