Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Jelmer zei:, of je koop een setje eigen boeken van jouw modeljaar op ebay:
sonic zei:hallo jongens...heb helaas mijn lexus verloren...ben naar italie geweest.
op vakantie...op de terug weg naar nederland bouwden ik snelheid af voor een file. een vrachtwagen die rechts reed, zag het te laat en kon niet meer stopen voor zijn voorganger en besloot uit te wijken naar links waar ik dus zat. en ramde hem vol in. mijn vriendin en ik kon er van weg lopen. er was van de lexus niks meer over. niemand snapt ook hoe we zonder kleerscheuren er mee weg ge komen zijn..hij heeft ons leven gered zonder meer..mijn vriendin heeft alleen een hersenschudding op gelopen vanwege dat bij haar geen airbag zat..maar gaat gelukkig wel goed met her..al is ze goed geschroken er over.......maar goed het komt wel goed...
ik wil zoizo iedereen bedanken voor alle hulp.......
jelmer sorrie dat het zo lang duurde. zal het geld zodra me salaris is over gemaakt gelijk over maken....heb de spullen niet meer nodig. maar als het jou in de weg zit moet je het maar gewoon op sturen..... ieder geval bedankt jelmer voor alles...