vincent

• Onderwerp starter Onderwerp starter sonic
  • Startdatum Startdatum
hee.......

bale van je oom,s jag...ook een coole car cls...

had nog een site voor je... meschien had je het al gezien, maar er kan wat tusen ziten voor je.

http://www.schadeautos.nl/onderdelen.ph ... naam=lexus

had gehoopt dat jij het wist wat de merk was van de velgen :D lol........

als je me kan helpen met spullen uit america. graag jelmer...ben eigenlijk maar op zoek naar kleine dingen voor nu... stuurbekrachtiging. draagarmen. en ander klein spul...

nou succes met je ijgen ls jelmer..............later....

Via Schadeauto's.nl heb ik mijn huidige velgen gevonden :lol: , jammer genoeg hebben ze niet zoveel oude bende

Het zijn ook Work Euroline's, alleen dan Type-N, ze worden alleen niet meer gemaakt... :x kijk hier maar:

ClubLexus

Gewone Euroline's niks voor je? als ik nog eens andere velgen zou nemen worden het deze. wel een stereotype velg voor een VIP-car, maar altijd geslaagd resultaat:

CIMG1324.jpg

hee

ja dacht al dat je de site kende.....lol :lol: .......

35b84ee.jpg

deze velgen zijn precies wat ik zoek..... 8O had niet verwacht dat i zo duur zou zijn. want mijn ls trekt echt veel aandacht. had ik niet verwacht. overal
waar ik hem neer zet staat er altijd wel iemand te kijken. ben een beetje bang dat als ik duure velgen er onder zet. ik niet kan slapen. zeg niet dat er wat gebeurd maar je weet het niet vandaag de dag.....ben ijgenlijk op zoek naar iets wat er op lijkt....maar de helft kost. want mijn ls slaapt nog buiten. had niet verwacht dat i zoveel aandacht zou treken. wel leuk aan de ene kant maar het heeft zijn nadelen...maar bedankt voor de moeite jelmer..........later........

De meeste van dit soort velgen kosten net zoveel als de auto :lol: Maar ik zal even wat vergelijkbaars in model zoeken, wie weet.

Het zijn vaak mannen van in de 40 die de LS bewonderen heb ik gemerkt, die kijken er goed naa :lol:

Mijn LS staat gelukkig wel binnen, scheelt ook een hoop poetswerk en mogelijke roest. weekend auto

hee..

ja was er al bang voor dat ik voor duure velgen zou vallen....

ja maar het zijn ook de jonge mensen die er naar kijken, zeker als
ik hem start..... 8).....merk het ook bij de mac of in de file maar ik denk
dat het meer te maken heeft met het fijte dat hun niet weet wat het is.

hij staat bij mij in een ondergrondse parkeergarage alleen iedereen kan er
bij..word wel bewaakt maar toch ze haden bij men bmw de kniperlichten gestolen...

ja toch nog bedankt jelmer......zit zelf ook zoeken maar geen sucses......

Ben al aardig wat langs geweest, maar nog niks vergelijkbaars gevonden. Dit staat er allemaal te koop op ebay:

SSR Vienna Kreiss

Deze zijn goed geprijsd!! en jouw model:

Work Euroline Type-N

Wellicht dat je 18" te klein vind (heb ik ook). Dit vind ik ook nog mooie 19"

SSR Luftbahn

Hier een overzichtje van de Euroline's die ik vond:

Ebay

Maar die Type-N, hebben goeie prijs. Vandaag doet een euro 1 dollar 34. Zeg dat je op ?850,- uitkomt. Voor transport rekent JDMautohouse $400. Vervolgens nog een beetje invoerrechten en BTW over het totaal
Hier een paar 19", maar wel stukken duurder:

19" Euroline Type-N

Ik zit zelf ook op clublexus, en ken deze jongen wel, ik zou nog voor een europese mistlampen zet kijken voor zijn LS400. hij heeft er 18" gepolijste Vienna Kreis onderzitten, dat ziet er zo uit:

clublexus

hee jelmer....

hee bedankt man dit is precies wat ik zoek...jelmer...

23w3zwj.jpg

maar zit met een probleem. me luchtvering voor zakt veel sneller dan normaal meestal bleef i een paar dagen staan. maar zakt nu iedere dag zowat. ben bang dat het een keer fout gaat. al moet ik zegen dat i netjes oppomt als ik hem start. maar heb via een andre bedrijf een schroefset gevonden kost ook maar 900 euro. maar de velgen heben ook een goede prijs zit dus met me handen in het haar nu. heb niet genoeg geld voor beide.... :cry:.....moet helaas de ophanging aanpaken en wil ook de draagarmen meepaken gezien de wielen er toch af moeten. en gelijk maar alle rubbers meepaken heb al cat,s gevonden voor een redelijke prijs. moet ook nog steed,s de stuurbekrachteging nog aan paken. kom er alleen niet aan toe.

weet je toevalig jelmer waar je die gasdemper,tjs voor de motorkap kan halen....

sorrie dat je al die mooite hebt gedaan voor de velgen jo... als het niet voor de ophanging was had ik ze zeker gehaald. maar moet alles in fases doen.
wilde heel graag dikke velgen voor de zomer. maar dat word wat later helaas. :x :x :x :x .....maar toch bedankt voor alle moeite......later....

Geen probleem. Tegen die tijd staat er vast wel weer een set te koop bij JDM Autohouse, of er valt wel wat te regelen. Desnoods koop je er dan een paar 19" die wat meer kosten. Onderhoud eerst doen is de juiste gang van zaken inderdaad.

Maar wat moet er dan verkeerd gaan met de vering? je auto zal niet ontploffen denk ik....het is natuurlijk geen gezicht uiteraard :wink:

Die dempers voor de motorkap zijn dacht ik aardig prijzig hier, bel Lexus maar even om het zeker te weten. Als je het te duur vindt, wil ik wel wat regelen. neem ik zelf ook meteen een paar nieuwe, die motorkap steeds met iets tegenhouden word ik zelf ook gek van. Maar ik vermoed dat je twee keer de prijs kwijt ben dan waarvoor we ze ergens anders kunnen krijgen

De bovenste draagarmen kunnen ook geregeld worden, als je niet ?500 euro per stuk wil betalen hier in Nederland...Beide voor +/- ?200,- klinkt toch veel beter :lol: :P :wink:

Laat me maar spoedig weten, dan kan ik dat even kortsluiten

hee jelmer...

sorrie had het druk met werk..ben net terug..

ontploffen nou niet echt.... :lol: ....maar je hoort zo veel verhalen er over. maar aan de ene kant werkt de kompressor wel gewoon goed. en hij zakt gelukig niet zo snel meer. 8) 8) ...maar net wat je zegt hij staat echt veel te hoog..maar ja meschien zijk ik te veel... :) heb besloten dat ook maar even te laten ziten voor nu....

ben naar lexus geweest voor de gasdemper,tjs voor de motorkap. je gelooft het nooit ze willen er 320 euro voor heben was wel in duitsland maar zal in nederland wel duurder zijn ben ik bang..vind het niet erg om wat geld aan me ls te geven..maar dit gaat echt nergens over..wil ze wel heben als het redelijk kost...ander,s laat ik dat ook even ziten...

500 euro per stuk ben eigenlijk niet verbaasd.. :? :lol: :lol: wil ze wel heben rij veel snelweg km.. weet je een exakte prijs voor ze als het rond de 200 is wil ik ze heben ja... moet je maar zegen wat ik moet doen...moet alleen even wachten op me geld zal zo rond de 21a24 zijn.....nou bedankt voor de moeite jelmer later..........

Criminelen zijn het bij Lexus :lol:, waar denk je dat die tegels in hun showroom liggen van worden betaald? ik heb trouwens toevallig thuis precies dezelfde hahaha. :P

Maar laten we even met die gasdempertjes beginnen, zij vragen er 320 voor? damn... zo duur had ik ze niet geschat :!: ...ik kan ze nu voor ?60,- inclusief BTW voor je halen.

De draagarmen, beide, dus niet per stuk! inclusief BTW +/- ?210,- , en dan nog een paar euro's invoerrechten.

Laat me maar weten, desnoods probeer je 'me' even uit met die gasdempertjes, en ik jou ook :P

hee jelmer....

CRIMINELEN ja zeker...... maar goed kan er niet wakker van liggen... :lol:

ja jelmer vind het prima..moet maar even zegen wat ik moet doen...(draagarm)

60 euro vind ik echt beter als je ze kan regelen graag...(gasdemper-moterkap)

nou hoor wel iedergeval alvast bedankt........

Hoi Vincent

Jij hoef niks te doen hahaha, behalve mij betalen als ik het spul binnen heb en je adres geven (PM). Je krijg van mij gewoon een bon met BTW.

Gasdempertjes komen deze kant al op, ik laat het je weten wanneer ik ze binnen heb.
De draagarmen wil je ook al hebben?

De duur van verzenden vanuit Amerika is wisselend. Maar ik heb het zeker binnen twee weken hier

hee jelmer....

lol.. :lol: .....cool geef maar een gil waar het geld naar toe moet.jelmer.. :D
adres is gestuurd...

draagarmen wouw ik ook graag heben ja.... 8) heb vandaag de ls onderhanden genomen, olie ververst bleek veel te veel in te ziten... rijd veeeel beter nu 8) snap niet dat ze niet even peilen voor ze wat ingooien. gellukig zijn deze motoren echt sterk. heb ook goed naar de luchtvering gekeken en wat blijkt de rechts voorste is inderdaad lek. uit onderzoek blijkt dat de achter,ste al vervangen zijn zijn maar een jaar oud. heb besloten de voorste ook maar te vervangen. heb een bedrijf in duitsland die de luchtbalgen los kan kopen ga dat ook snel vervangen. ze heben ook gezegt dat dat de reden is waarom hij zo hoog staat sensoren schijnen goed te werken volgens hun. dus we zien wel. schijnt gelukig mee te valen allemaal. rubber,s zien er goed uit.... 8) dus alleen de draagarmen... hopelijk ben ik dan van dat getril af. ander,s zou het aan de remen kunnen ligen zijn ook redeluk door ga dat volgende maand aanpaken.. motorsteunen zag er ook goed uit. heb nog niet naar de versneling,sbak steun gekeken, maar ga dat gelijk ook maar vervangen steun kost niet zo veel nameluk... moet de olie voor de bak ook nog steed,s verversen. ga binnen kort de distrubutiesnaar vervangen en de waterpomp uiteraard. schijnt een hele klus te zijn maar vind sleutelen leuk dus dat komt wel goed. wil ook de startmotor vervangen als ik toch bezig ben. is niet nodig maar het kan maar gebeurd zijn toch...al met al schijnt het allemaal wel mee te valen. gelukig..

later....en bedankt jelmer... :D .............

Hoi Vincent

Ik heb de bovenste draagarmen ook zojuist besteld.

Distributiesnaar vervangen is een hele klus ja, startmotor trouwens ook, want het hele intlaatspruitstuk moet er af :!:

Als je de snaar wil vervangen moet je ook de spanrollen, snaar spanner en waterpomp meenemen

Dit klusje ga ik zelf niet doen, laat het binnenkort door me garage doen. Ik heb de delen wel al liggen, zijn ook imitatie delen. Velen zeggen dat je een originele Toyota waterpomp dient te gebruiken... maar volgens anderen is dat ook weer een broodje aap.

Ik ga zelf nog de ontsteking vervangen en de EGR klep verwijderen.

Hoi Vincent welkom, de LS400 is voor mij hetzelfde verhaal als bij jou. Ben er helemaal gek van en wil geen andere in deze prijsklasse. Als het financieel haalbaar zou zijn dan graag een nieuw model Lexis IS, wat kleiner maar voordeliger in onderhoud en zeker een beauty om te zien.

De problemen die je opnoemt komen mij deels bekent voor, met name de luchtvering. Ik heb al een tijdje niet gereden omdat ik nog steeds de juiste keus niet heb kunnen maken. Eerst stonden de achterveren strak omhoog en nu staan ze helemaal naar beneden. Bij Lexus Breukelen waar ik overigens erg prettig ben geholpen hebben ze vast gesteld dat de linker achter sensor storing geeft, dit was toen ze omhoog stonden, nu ze helemaal niet meer omhoog gaan weet ik niet of de sensor idd. stuk is ofdat ze gewoon lek zijn.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen om de sensor te maken of een vervangend setje eronder te zetten. Ik heb ook dat setje uit USA gezien en heb erg veel tijd online gezocht naar iemand die het voor mij kon plaatsen als ik het zou bestellen. En nu komt het waarom ik hierover begin in jouw topic, met het zoeken heb ik een bedrijf in Nederland gevonden die ook vervangende setjes monteerd voor onze Lexus LS400. Ik heb met hem contact gehad en als hij en ik tijd hebben ga ik bij hem langs om te kijken, aangezien hij het nog niet eerder gedaan heeft, luchtvering verwijderen wil hij eerst even kijken, mocht ik hiervoor kiezen dan zal ik proberen wat foto's te schieten en erbij te blijven, het voordeel ervan is dat je het nooit meer hoeft te vervangen. Hij vraagt voor een setje rond de ?1000,- Er zijn wat verschillende, speciaal voor driften, dragrace, enz...

Jammer van je mankementen bij je 1e Lexus, kan je niet proberen een deel terug te krijgen bij de verkoper? Zilver met velours is ook erg mooi!
Ik heb zelf net zoals Jelmer een blauwe met zwart leer. Groetjes en als ik eruit ben laat ik het je weten.

Hier de foto's van de tijd zonder problemen luchtvering, ik heb inmiddels de oranje zij en voor knipperlichten vervangen door witte.

hee jelmer.....

bedankt....

ja het is inderdaad veel werk. maar ben het wel gewend. nog bedankt voor de tip van de spanrollen. startmotor is ook een klus ja....wil alles van de motor waar ik niet bij kan gelijk in een keer doen. ga ook eerst de onderdelen bij elkaar halen. kan ik gelijk de staat van de motor zien...

zit zelf ook met de vraag,,, of ik tojota onderdelen moet gebruiken of niet zeker wat de waterpomp betreft. heb met me andre auto,s ook imitatie gebruikt en dat ging altijd prima. :)

nog succes met je ontsteking en de egr klep...........later....

Imitatie moet geen probleem zijn, heb er ook nooit problemen mee gehad. Soms zijn het zelfs dezelfde leveranciers die aan de fabriek leveren :!:
En er worden ook wel hoge eissen aan dat spul gesteld. Daarentegen is het verschil in prijs niet schrikbarend (kwam ik later achter). Bij Car Toyota onderdelen kan je bijvoorbeeld een originele waterpomp voor ?170,- krijgen.

@LS95: Ik heb een blauw interieur :wink: , zou wel mooi zijn als die jongen het voor je op kan lossen. Die dempers van Lextreme zijn trouwens ook wel goed te doen hoor! Dat kan je ook zelf monteren met een beetje gereedschap :!:

Mooie auto trouwens, hij lijkt net zwart :?: komt zeker door het licht

hee ls95

bedankt voor je reactie..baale van je lexus jo. nou moet ik zegen dat ik niet zo lang met lexus bezig ben. maar heb wel auto,s gehad met luchtvering. bmw 740. jaguar xj40. ja ben gek van snelle sedans.. heb bij die ook problemen mee gehad. het probleem is dat de luchtbalgen van rubber is....
prima wanneer het nieuwe is. maar een groot probleem wanneer het 10a17 jaar is het rubber is dan gewoon op. niet gek als je denkt dat het 1800 kg moet verdragen. en geloof me ze gaan een keer op. daarom heeft iedereen die een lexus van pak weg 10jaar of ouder gezijk er mee

http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... owforum=59

meschien heb je hier wat aan is van de uk. ze heben een hele gedeelte alleen over de luchtvering..

ja je kan wel zeker de luchtvering om wisselen voor normaal. had ik ook gedaan met me 740. en me vriends audi a8 al was dat voor een zwaare verlaging. je moet wel de accu los kopelen en de kompressor uit zeten zit in de kofferbak. dan is het gewoon los schroeven en nieuwe in bouwen. pas wel op niet alle schroefsets passen er op. je kan zelfs alle lijdingen laten zitten. als je wilt.

als het allemaal goed gaat... ben ik wel geintreseert ja. had gezegt dat ik de luchtbalgen zou vervangen maar die kosten ook 1250 euro had ik vandaag gehoord.. :x :x dus ik ga ze ook vervangen voor een schroefset.
en ga mijn luchtvering op ebay zeten. achter zijn ze nog goed namelijk..

wat mijn lexus betreft. ik wis dat i problemen had bij aankoop. het waren maar 2 vind sleutelen leuk...maar in een maand tijd werd het steeds meer nou ja 6... had het ook even warm. want ik da8 dat het een moeilijk auto was. wouw ook rustig beginen namelijk. in plaats van alles in een keer. maar had van de weekend me ls onderhanden genomen en het blijkt reuze mee te vallen.. zat te sresse om niks. laat ik het zo zegen,, hij is makelijker dan me bmw kan ik je vertelen. maar goed het komt wel goed de begin is er al. heb nog grote plannen met hem........ 8) 8) 8) 8) .......

jij hebt ook een gave car jo....hoop dat het je lukt allemaal met je vering.
want zon car moet gewoon de weg :) op...........groet.........

Jelmer zei:
Die dempers van Lextreme zijn trouwens ook wel goed te doen hoor! Dat kan je ook zelf monteren met een beetje gereedschap :!:

Mooie auto trouwens, hij lijkt net zwart :?: komt zeker door het licht

Wist je trouwens als je op de site van Lextreme koopt duurder uit bent? Via de site Lextreme-products-LS airsuspension replacement- en dan is mijn jaartal 1995- de set kost $750,- exclusief verzendkosten. Deze set is van het merk Trutmasters. Op de site van Strutmasters zelf staat de set nu te koop voor $647,- exclusief verzendkosten.

De set op de site in Nederland waar ik de set heb gezien voor ?1000,- is niet hetzelfde als ik ze vergelijk op de foto's, zal hem eens vragen of het een archieffoto is voor gewoon een verenset of dat het de bewuste voor mijn Lexus is, zo ja dan past deze waarschijnlijk niet eens.

Op de foto lijkt mijn auto idd. zwart maar is gewoon blauw hoor, zal hem eens wassen :D