- 23 nov 2011
- 760
- 200
- 43
Enkele weken geleden viel tijdens het poetsen van de auto mij pas op dat in mijn IS200 uit 1999 in de voorruit een aantal lijnen zaten aan de onderkant en aan de beide zijkanten. Het leek wel op voorruitverwarming, maar ik heb nog nooit iets gemerkt van voorruitverwarming eigenlijk en wist niet dat ze dat in 1999 al toepasten. Wel zit er sinds begin dit jaar een nieuwe voorruit in de auto en toen ik de afspraak maakte bij Carglass en ze belden voor de bevestiging van de bestelling van de ruit, wist de medewerker al te melden "ow, ik zie dat er voorruitverwarming in zit, handig, hoef je in de winter niet te krabben". Misschien dat deze voorruit dat dan wel heeft en de vorige niet?
Zit voorruitverwarming standaard in de IS200? En zo ja, hoe werkt het? Zo nee, hoe krijg je het werkend? Ik heb in de handleiding nog nooit iets zien staan van voorruitverwarming. Of dienen die lijnen ergens anders voor?
Zit voorruitverwarming standaard in de IS200? En zo ja, hoe werkt het? Zo nee, hoe krijg je het werkend? Ik heb in de handleiding nog nooit iets zien staan van voorruitverwarming. Of dienen die lijnen ergens anders voor?