Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn linker buitenspiegel is automatisch dimmend maar mijn rechter niet, er zit echter wel dezelfde "laag" op zoals aan de linkerkant. Moet het wel kunnen werken?
Nou, eindelijk weer eens in het donker op pad en verrek, inderdaad! Zo te zien is het 1 dimmende buitenspiegel. Haha typisch die Japanners ook weer. Alleen de dichtstbijzijnde buitenspiegel dimmen
Vinger op de sensor houden in de binnenspiegel, dan moet je hem al zien veranderen. Vreemd dat bij een "simpele" CT200h wel beide spiegels dimmen en bij de "echte" Lexus maar ??n.
Ik vermoed dat ook bij de Executive / Business editions beide spiegels (horen te) dimmen.
Bij de GS van mijn broer dimde de linker spiegel niet. Bleek een defect en was onder garantie gerepareerd.
Ik zal hem binnenkort eens demonteren, heb het wel graag werkend, hoe klein het euvel ook is Alvast bedankt voor de reacties, daar kan ik wel wat mee.....