Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Op vakantie met de RX300, wordt zeer regelmatig gewassen, wielkasten worden uiterst nauwkeurig schoongemaakt en de velgen krijgen extra aandacht, ook is de motorruimte extra gecleaned met al dat stof hier!

Brembo remmerij voor erop laten zetten. Nog eerst ff voorzichtig aan, maar hello niet trillende remmen :D

Yup ende blokken. Trilt nog wel wat bij aanremmen op hoge snelheid. Zit um in 1 van de rubbers, weet alleen niet welke. Spoorstangkogels?

Vandaag; nieuwe wielen + BC Racing schroefset :grin:

2q15bhu.jpg

2d6jzic.jpg

Thnx allemaal. Op de foto lagen de oude dempers in de kofferbak. In het echt staat hij wel beter dan op deze foto. Ik krijg voor en achter net een vinger tussen band en scherm. Bij mijn knokkel zit ik dan al klem. Dus 1,5 cm ruimte. Wat hebben ander BC Racing rijders als demping stand voor en achter? Ik heb 20 achter. voor weet ik even niet.

de originele genuine kouki altezza grill besteld in Japan :D nou aftellen tot ie er is :(

• Leuk
Waarderingen: Abel
leuk man! dat heeft veel knaken gekost zeker... ik ga een wss later dit jaar kopen...

vorige week cruise controll afgemaakt (had een sensor te veel geplaatst waardoor het niet goed werkte, nu heerlijk cruisen

maandag, parrot 3200 ingebouwd :D

vandaag de grill uit Heroshima al ontvangen (slechts 9 dagen onderweg geweest) en deze direct geplaatst, hellaas is de foto te groot om hier neer te zetten (help??)

HID projectoren in mijn koplampjes gebouwd, voor groot en dimlicht. Morgen de lampen binnen, ben benieuwd!
2u94ldg.jpg

j13qjr.jpg

2pzzd3d.jpg

4toadl.jpg

vzzrid.jpg

• Leuk
Waarderingen: Noosting