Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

No Title

De rooie schoongemaakt.

Bijlagen

• photo3923.JPG
    photo3923.JPG
    453,1 KB · Weergaven: 53
  • photo3924.JPG
    photo3924.JPG
    470,4 KB · Weergaven: 49
  • photo3925.JPG
    photo3925.JPG
    463,4 KB · Weergaven: 55
netjes weer Lacor , blijft mooi een rode sportcross :thumbsup:
vraag ik me toch af , zouden er meer van rond rijden in Nederland ? ik zie ze nooit

In het snelweg spot topic staat volgens mij een andere rode sportcross.

Yup, heeft vriend gespot. Dacht dat ik het was. Is IS200 business denk ik, gezien velgen. Dus niet de enige.

No Title

De auto opgehaald van de detailer. Wow wat een verbetering tov de dag er voor 😀

Bijlagen

• photo3943.jpg
    photo3943.jpg
    81,5 KB · Weergaven: 53
Dank je...de kleur is geweldig..zeker als de zon er op schijnt. Nu spullenboel aanschaffen om hem bij te houden.

ga eens langs bij Carclean , die hebben alles om hem bij te houden , heb ik mn spullen ook vandaan

Ik heb tips van de detailer gekregen en idd hij verwees mij ook naar Carclean.

Ik zal van de week close ups maken en posten.

:rulez:
Beste via sites als tinypic enzo. Kan je hoge resolutie uploaden en betere kwaliteit hier weergeven zonder beperkingen van 500k,
En je ontlast de server.

ja wij zijn van de swirls en flakedots :thumbsup:
zelf ben ik langs Carclean gereden om passend advies te krijgen , die jongens nemen echt de tijd voor je

mag ik eens vragen wat dat kost om professioneel te laten detailen en wat zit daar allemaal bij ?

Ik heb het laten doen bij Dieter Carcleaning in Ede (http://www.dietercarcleaning.nl/). Ik heb de full detail laten doen voor Euro 130,= en ben zeer tevreden!! Je bent de auto wel een hele dag kwijt, mja das het wel waard. Je kunt ook nog de Full Detail 2 step doen voor Euro 220,=.

Laat na de vakantie nog wel een volledige interieurbehandeling doen om het af te maken.
[h=3]De Full Detail behandeling uitgelegd:[/h]
  • Autowassen met het 2-emmersysteem
  • Velgen reinigen en beschermen
  • Deursponningen reinigen
  • Vliegroest, teer en andere vervuiling verwijderen
  • Auto behandelen met een clay-bar om overig vuil te verwijderen voor het polijsten
  • Auto polijsten, afhankelijk van de staat van de lak wordt bepaald welke stappen nodig zijn (tot 3 stappen)
  • Duurzame wax of sealant aanbrengen
  • Interieur reiniging (stofzuigen, dashboard afnemen en in de natural look zetten, ramen reinigen)

vind ik een mooi prijsje , mijn auto was zo verouderd dat het wel wat tijd gekost heeft
en ik lees Natrual look , top spul .
100729.jpg
en nu bijhouden en NOOIT meer door de wasstraat !!

• Leuk
Waarderingen: toyboy
De eerste 2500km (in 12 dagen) met de CT zitten er op.

Daar waar de Punto Dsl 1 op 19 liep brengt de CT me net over de 20 kilometer per liter verder. Het comfort is super, stuurt scherp en brengt me relaxt naar mijn afspraken.

Heel erg netjes zo'n verbruik, ik haal de 1 op 9 met gemak, maar ja dat is appels met peren vergelijken, ;)
goed om te lezen dat die zo goed bevalt

Heel herkenbaar, Henny, met de IS300 Sportcross gaat er per 9,5 kilometer 1 ltr ongelood doorheen dus de score met de CT is een fraaie.
Qua beleving en comfort ligt de IS iets beter.
Maar als het op zakelijk afrekenen aankomt ben ik happy met de CT.