Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Poging tot verlichte instaplijsten inbouwen gedaan, extra oplaad/usb poorten geplaatst.. nu nog aansluiten
En de sierstrip bover mijn handschoenenvakje met kunstleder bekleed
Vandaag "eindelijk" mijn nieuwe grill binnen ! Ik denk dat ik hem in de pauze even ga monteren
de plastidip bladerde al van mijn oude grill af de vorige eigenaar was niet echt netjes ofzo.....
Plastidip kan door vele manieren worden aangetast, ze zijn niet zo bestand tegen oli?n/vetten en zeker niet tegen benzine e.d.
En zoals bij lakken moet de ondergrond goed schoongemaakt en ontvet worden voordat je het erop spuit. Dan blijft het jaren goed
Denk niet dat dit grondig gebeurd was... bij het loshalen van de tellerbak misten de 2 schroefjes bijvoorbeeld.. de klauwen zijn blauw gespoten, met dikke druipers de claxon is rood gespoten en de leidingen er naar toe zit ook wat rood op... etc etc etc... Maar !!! De nieuwe grill is fantastisch !
Haha true ! Maar goed, voor de rest is hij erg gaaf/netjes. En het moest en zou eentje met LSD zijn en half leer. En die vind je wat minder.
Heb een topic gevonden van de vorige eigenaar, en deze heeft er 3 maanden in gereden... in die 3 maanden heeft hij een hoop verprutst.
En het is voor mij ook een " knutselproject" dus beetje werk is niet erg
Ik heb kort geleden een reserve wiel voor mijn Lexus CT gekocht....ik gok niet op een reparatie setje.
Maar toen kwam de uitdaging, hij paste niet of ik moest de opbergbak onder de laadvloer eruit laten.
Daar had ik dus effe geen zin in. Dus decoupeerzaag gepakt en een paar uur aan het meten zagen , meten zagen, meten zagen etc... gegaan. Blij met het resultaat
Onderhoud 30.000km laten uitvoeren en ineens wintervelgen en banden laten monteren... Heb wat getwijfeld ik ik durfde voor zwart gaan maar valt naar mijn mening goed mee (en uiteraard ondersteboven foto's genomen - Apple en ik - het wordt nooit wat)