Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Vandaag niet, maar eergisteren met het handje gewassen, quickwax en bandengel erop. She's a looker alright :D

Keramische remblokken besteld 😆
Binnenkort ff nog geld bijelkaar schrapen om schijven te bestellen 😑

Auto bij de dealer neergezet voor APK, controle remmen achter, vervangen koelvloeistof en smeren stabilisatorstangrubbers voor.

Gisteren dashboard verlichting en tellerbak verlichting vervangen voor oem lampjes! Er zaten groenige ledjes in.

Poging tot verlichte instaplijsten inbouwen gedaan, extra oplaad/usb poorten geplaatst.. nu nog aansluiten :P
En de sierstrip bover mijn handschoenenvakje met kunstleder bekleed :D

Dashboard er uit en halve hemel om eens te zoeken naar de oorzaak van het niet ontvangen van FM-signaal. Helaas nog niet ontdekt :(

Vandaag "eindelijk" mijn nieuwe grill binnen ! Ik denk dat ik hem in de pauze even ga monteren :)
de plastidip bladerde al van mijn oude grill af ;) de vorige eigenaar was niet echt netjes ofzo.....

Plastidip kan door vele manieren worden aangetast, ze zijn niet zo bestand tegen oli?n/vetten en zeker niet tegen benzine e.d.
En zoals bij lakken moet de ondergrond goed schoongemaakt en ontvet worden voordat je het erop spuit. Dan blijft het jaren goed 👍

Denk niet dat dit grondig gebeurd was... bij het loshalen van de tellerbak misten de 2 schroefjes bijvoorbeeld.. de klauwen zijn blauw gespoten, met dikke druipers :( de claxon is rood gespoten :( en de leidingen er naar toe zit ook wat rood op... etc etc etc... Maar !!! De nieuwe grill is fantastisch ! :)

Had die die knutsel bak dan niet beter kunnen laten staan ? Er staan er genoeg te koop dacht ik zo

Haha true ! Maar goed, voor de rest is hij erg gaaf/netjes. En het moest en zou eentje met LSD zijn en half leer. En die vind je wat minder.
Heb een topic gevonden van de vorige eigenaar, en deze heeft er 3 maanden in gereden... in die 3 maanden heeft hij een hoop verprutst. ;)
En het is voor mij ook een " knutselproject" dus beetje werk is niet erg :)

No Title

Ik heb kort geleden een reserve wiel voor mijn Lexus CT gekocht....ik gok niet op een reparatie setje.
Maar toen kwam de uitdaging, hij paste niet of ik moest de opbergbak onder de laadvloer eruit laten.
Daar had ik dus effe geen zin in. Dus decoupeerzaag gepakt en een paar uur aan het meten zagen , meten zagen, meten zagen etc... gegaan. Blij met het resultaat :D

Bijlagen

• photo4249.JPG
    photo4249.JPG
    129,4 KB · Weergaven: 108
No Title

Onderhoud 30.000km laten uitvoeren en ineens wintervelgen en banden laten monteren... Heb wat getwijfeld ik ik durfde voor zwart gaan maar valt naar mijn mening goed mee (en uiteraard ondersteboven foto's genomen - Apple en ik - het wordt nooit wat)

Bijlagen

• photo4261.jpg
    photo4261.jpg
    197 KB · Weergaven: 51
  • photo4262.jpg
    photo4262.jpg
    255,2 KB · Weergaven: 54
  • photo4263.jpg
    photo4263.jpg
    239,3 KB · Weergaven: 53
  • photo4264.jpg
    photo4264.jpg