Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

En zo is dat Erik , zuinig voor je werk en de fun factor met de IS

en 1 op 9 is nog netjes :thumbsup:

Heel herkenbaar, Henny, met de IS300 Sportcross gaat er per 9,5 kilometer 1 ltr ongelood doorheen dus de score met de CT is een fraaie.
Qua beleving en comfort ligt de IS iets beter.
Maar als het op zakelijk afrekenen aankomt ben ik happy met de CT.

Goed bezig, zaken en prive gescheiden houden, zaken zijn "maar" werk die je prive lol moeten financieren :smirk:

Gewassen en een quickdetailer erop , morgen gaat ze shinen op het Cars&Coffee event in Utrecht , samen met de IS300 SX van MvRaamsdonk dus verwacht een mooie reportage van onze huis fotograaf/filmer

he! lekker .....koffie :rulez:

Mijn Lexus heeft het leven geschonken aan een gezonde tweeling. Moeder en kinderen maken het goed. Kinderen drinken 1 op 10. Bezoektijden: Lexus Meeting 2016.
Lexus tweeling.jpg
Het bezit van de zaak is niet het einde van het vermaak, maar het begin.

Volgens mij bedoeld hij dat hij een modelauto bij heeft gekocht :P

Vandaag langs de dealer geweest voor de ontbrekende "armsteun" voor mijn CT, hing ook een premium prijskaartje aan voor dat stukje plastic met nepleer... €200 ex.BTW 😨
Maar omdat het een item is dat door iemand ooit was besteld en nooit wezen ophalen kon er wat aan de prijs gedaan worden ik heb het voor ?121 inc.BTW mogen meenemen.

zow... das nog steeds veel haha, hoop dat je veel plezier eraan hebt? ga het een keer ook in mn altezza inbouwen...

Vorige week zaterdag proefrit gemaakt in waarschijnlijk mijn toekomstige lexus is220D :D dus nog ff afwachten tot ik meer kan posten

Vandaag ledjes geplaatst voor het stadslicht. En Vrijdag luxe kentekenplaten geplaatst met reclame-loze houders ;-)