Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nieuwe apk, motorolie en oliefilter, luchtfilter, interieurfilter, versnellingsbakolie, differentieelolie, nieuwe bougies en remvloeistof.
Olie eurol 5w30 vol syntetisch. Versnellingsbak olie kroonoil sp 2082. Bougies denso iridium.
kan ie er weer ff tegen.
Vandaag nieuw "actief" koolstof interieur filter geplaatst in de GS, tevens afspraak gemaakt voor de recall van de brandstof pomp seals. Van de week nieuwe mattenset van Lexus zelf ? 130 euro erin en ga mijn koplampen polijsten en coaten. Heb een mooie coating van Nanolex gescoord speciaal voor polycarbonaat delen.
Zoiets dacht ik ook toyboy ! Hij had het ook niet bij de advertentie staan. Dus had het voor de zekerheid gevraagd. En ja hoor ! Dat waren ze
ik zei natuurlijk gelijk wat moet je nou met 2 verschillende velgen ? snapte hij ook niet.. je begrijpt wat dat met de prijs deed
Hammerite standgroen hoogglans (spuitbus 400ml). Remschijf is voorzien van Hammerite zwart mat (spuitbus 400ml). Komt aardig dicht bij de originele kleur.