Gasterp[lancke
Actief
- 13 jun 2019
- 179
- 54
- 28
Ziet er weer strak uitLekker poetsbeurtje gedaan. Gepoetst en gepolijst. Lekker waxje gesmeerd. Kan er weer even tegen
Nee hoor geen storing. Vanmorgen mijn ruitenwisservloeistof bijgevuld en daarbij kennelijk de motorkap niet goed gesloten. Dus de melding was terecht. Gelukkig zit er altijd een tweede beveiliging op dus geen gekke dingen gebeurd.Uhm..... bij toeval getest of storing?
Kleur van de remklauwen twijfel ik nog over rood of blauw
Kleur remklauwen twijfel ik nog over rood of blauw
De meeste gaan voor roodKleur van de remklauwen twijfel ik nog over rood of blauw
Kleur remklauwen twijfel ik nog over rood of blauw
Daarom kies IK niet voor rood. En de CT is geen snelle auto met grote schijven die mooi in de velgen vallen. En als je de klauwen opvallend kleurt, benadruk je juist de kleine diameter van de schijf. Tis een persoonlijk dingetje. Dus doe wat JIJ mooi vindt @Joghien !De meeste gaan voor rood
Supergaaf, daar kun je je wel een poos vermaken.Mijn instaplijsten zijn weer als nieuw, een beetje scotch brite doet wonderen!
Bekijk bijlage 179726
En uiteraard na deze noeste arbeid even relaxen met massage, stoelventilatie, een Radler plus een spelletje op de super Nintendo.
Bekijk bijlage 179727
Bekijk bijlage 179728